Sunday, April 22, 2012

ကုလားတန္စစ္ေတြဆိပ္ကမ္းၿပီးစီးပါက ျပည္တြင္းေရေၾကာင္းလုိင္းမ်ားလည္း အသုံးျပဳႏုိင္မည္

ကုလားတန္စစ္ေတြဆိပ္ကမ္းၿပီးစီးပါက ျပည္တြင္းေရေၾကာင္းလုိင္းမ်ားလည္း အသုံးျပဳႏုိင္မည္



ရခုိင္ျပည္နယ္ စစ္ေတြၿမိဳ႕တြင္ အိႏိၵယႏုိင္ငံESSAR ကုမၸဏီမွ တာဝန္ယူေဆာက္လုပ္ေနသည့္ ကုလားတန္ စစ္ေတြ ဆိပ္ကမ္းကုိ  အိႏိၵယႏုိင္ငံကအသုံးျပဳမည့္အျပင္ ျပည္တြင္းေရေၾကာင္းလုိင္းမ်ားအတြက္လည္း အသုံး ျပဳႏုိင္မည္ဟု ရခုိင္ျပည္နယ္ အစုိးရအဖဲြ႕ဝင္တစ္ဦးကေျပာသည္။

“စစ္ေတြပင္လယ္ကူး သေဘၤာဆိပ္ေဘးမွာ သေဘၤာဆိပ္တစ္ခုသူ႔တုိ႔ေဆာက္ေပးမယ္၊ အဲဒီေဆာက္တဲ့ သေဘၤာ ဆိပ္ကုိ သူတုိ႔လဲသုံးမယ္  က်ေနာ္တုိ႔ ႏုိင္ငံက သေဘၤာေတြလဲသုံးမယ္ ၊ ဒီသေဘၤာဆိပ္ႀကီး ေဆာက္ၿပီးလုိ႔ရွိရင္ last target  အေနနဲ႔ ၂၀၁၃ ဇြန္လကုန္ရင္ Last target ထားမွာ၊၂၀၁၃ last target ၿပီးတဲ့ အခါ ဒီဆိပ္ခံ သေဘၤာဆိပ္ႀကီးကုိ ျမန္မာအစုိးရ ဆိပ္ကမ္းအာဏာပုိင္သုိ႔ လဲြေပးရမွာ ျဖစ္ပါတယ္” ရခုိင္ျပည္နယ္ အစုိးရဖဲြ႕ဝင္ ဦးလွသိန္း(ျပည္နယ္ဥပေဒခ်ဳပ္)က ေျပာသည္။
အိႏိၵယႏုိင္ငံက အေကာင္အထည္ ေဖာ္ေဆာင္ေနသည့္ စစ္ေတြဆိပ္ကမ္းသည္အိႏိၵယႏုိင္ငံ၏အေရွ႕ေျမာက္ ေဒသရွိျပည္နယ္မ်ားအတြက္ ကုန္စည္မ်ားသယ္ယူပုိ႔ရာတြင္ အေထာက္အကူျပဳမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ဦးလွသိန္းက ေျပာသည္။
လက္ရွိတြင္ဆိမ္းကမ္းအတြက္အႀကီးစားျပင္ဆင္မႈမ်ားျပဳလုပ္လွ်က္ရွိၿပီးအလားတူ ပလက္ဝၿမိဳ႕တြင္လည္းဆိပ္ကမ္းတစ္ခုေဆာက္လုပ္ရန္ ေျမသားတုိင္းတာမႈမ်ားလည္း လုပ္ေဆာင္လွ်က္ရွိသည္။
“စီမံကိန္းစတင္ေပၚေပါက္လာတာက  အိႏိၵယ အစိုးရ အေနနဲ႔ သူတုိ႔ရဲ႕ မီဇုိရမ္ျပည္နယ္ကုိ နယူးေဒလီ ကေနၿပီးေတာ့ ပ့ံပုိးမဲ႔ ပစၥည္းေတြကုိ ပုိ႔တဲ့အခါ ကုန္းေၾကာင္းဆုိလုိ႔ရွိရင္ အကုန္က် အရမ္းမ်ားမယ္၊ မ်ားတဲ့ အခါ ကုန္းေၾကာင္းကမဟုတ္ဘဲ ျမန္မာနယ္စပ္ျဖစ္တဲ့ ပလက္ဝကေနၿပီးေတာ့  မီဇုိရမ္ကုိသြားမယ္ဆုိလုိ႔ရွိရင္ကုန္က်စရိတ္အမ်ားႀကီးသက္သာမယ္လုိ႔သူတုိ႔ဘက္ကေတြးတာေပါ့၊ အိႏိၵယကေနၿပီးေတာ့ ပစၥည္းေတြကုိ ပင္လယ္ကူးတဲ့  သေဘၤာေတြနဲ႔စစ္ေတြကုိပုိ႔မယ္၊စစ္ေတြက ေနပလက္ဝထိကို ျပည္တြင္း ေရေၾကာင္း နဲ႔ပုိ႔မယ္ပလက္ဝကေနၿပီးေတာ့မီဇုိရမ္ကုိကားလမ္းနဲ႔သြားမယ္ဆုိ္ၿပီးေတာ့သူတုိ႔ဘက္က အဆုိျပဳထားတယ္”ဟု ဦးလွသိန္း ကရွင္းျပသည္။
တန္ဖုိးအားျဖင့္အေမရိကန္ေဒၚလာ(၇၆)သန္းရွိသည့္ ကုလားတန္စီမံကိန္းႏွင့္ပတ္သက္၍ေဝဖန္ ေထာက္ျပမႈမ်ား ရွိခဲ့ၿပီး ကုလားတန္ျမစ္ ေၾကာင္းတစ္ေလွ်ာက္  ေရတိမ္ျမစ္ေၾကာင္းမ်ားကုိ ရွင္းလင္းရမည္ျဖစ္ရာသဘာဝပတ္ဝန္းက်င္ထိခုိက္ပ်က္စီးလာႏုိင္ဖြယ္ရွိေၾကာင္းလည္း ကုလားတန္စီမံကိန္းႏွင့္ပတ္သက္၍ ေလ့လာသူ အခ်ဳိ႕ကဆုိသည္။
 ၂၀၁၀ခုႏွစ္စက္တင္ဘာလအတြင္းကစတင္အေကာင္အထည္ေဖာ္ခဲ့သည္ စစ္ေတြဆိပ္ကမ္းသည္တန္ခ်ိန္(၂၀၀၀၀)သေဘၤာမ်ားဆိပ္ကပ္ႏုိင္မည္ျဖစ္ရာ စစ္ေတြဆိပ္ကမ္းတည္ေဆာက္ရာတြင္  အိႏိၵယ ရူပီ ၁၁.၂၅ ဘီလီယံ ကုန္က်မည္ဟုသိရသည္။
ကုလားတန္စီမံကိန္းႏွင့္ပတ္သက္၍ ေဒသခံအမ်ားစုမွာ သိရွိမႈအားနည္းေန ေၾကာင္း ေလ့လာသူအခ်ဳိ႕၏ အေျပာအရသိရသည္။









ကိုမိုးေ၀(ျမစ္မခ- ရခိုင္ျပည္နယ္)
by Myit Makha Mediagroup 

No comments:

Post a Comment

စာဖတ္သူမ်ားကြန္မန္.ေပးနုိင္ပါသည္။