Wednesday, June 27, 2012

 ဘယ္ေမာင္းအမ်ဳိးအစား ကားမ်ားကိုသာ တင္သြင္းခြင့္ျပဳသြားမည့္ အဆိုကို လႊတ္ေတာ္သို႔ တင္သြင္းရန္ စီစဥ္ေန

ဘယ္ေမာင္းကား အမ်ဳိးအစားမ်ားကိုသာ ေနာက္ပိုင္းတြင္ တင္သြင္းခြင့္ျပဳရန္ သတ္မႇတ္ေပးသင့္သည့္အဆိုကို လႊတ္ေတာ္သို႔ တင္သြင္းရန္စီစဥ္ထားေၾကာင္း သတင္းရရႇိပါသည္။ ဇြန္လ ၂၄ ရက္ေန႔က ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ ကားအေရာင္းျပခန္း လုပ္ငန္းရႇင္အခ်ဳိ႕ႏႇင့္ ကညနတာ ၀န္ရႇိသူမ်ား ေတြ႔ဆံုေဆြးေႏြးပြဲတစ္ရပ္ကို က်င္းပခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။

အဆိုပါ ေတြ႔ဆံုေဆြးေႏြးပြဲတြင္ ကားအေရာင္းျပခန္း လုပ္ငန္းရႇင္တစ္ဦးမႇ ျမန္မာႏိုင္ငံသုိ႔ ကားတင္သြင္းရာတြင္ ဘယ္ေမာင္းကား အမ်ဳိးအစားကိုသာ တင္သြင္းခြင့္ျပဳမည့္ အဆိုကို လႊတ္ေတာ္သုိ႔တင္ျပရန္ စီစဥ္ထားသည္ဟု ဦးေဆာင္ေျပာၾကားခဲ့ေၾကာင္း၊ အဆိုပါ ေျပာၾကားခ်က္အေပၚ ရထားပို႔ေဆာင္ေရး၀န္ႀကီးဌာန၊ ကညနမႇ တာ၀န္ရႇိသူမ်ားကလည္း အတည္ျပဳ ေထာက္ခံခဲ့ေၾကာင္းလည္း ေဆြးေႏြးပြဲ တက္ေရာက္ခဲ့သူတစ္ဦးက ေျပာၾကားခဲ့သည္။
''ေဆြးေႏြးပြဲကုိ ကညန တာ၀န္ရႇိသူအခ်ဳိ႕နဲ႔ ကားအေရာင္းျပခန္း လုပ္ငန္းရႇင္အခ်ဳိ႕ တက္ေရာက္တယ္။ ဒီပြဲကုိ အဓိကစီစဥ္တာကေတာ့ ကားအေရာင္းျပခန္း လုပ္ငန္းရႇင္တစ္ဦးက ကညန တာ၀န္ရႇိသူေတြကိုပါ ဖိတ္ၾကားၿပီး အစီအစဥ္ ခ်ျပတာလို႔ ျမင္ပါတယ္။ ကားအေရာင္းျပခန္း လုပ္ ငန္းရႇင္အားလံုးက ဒီလိုလုပ္မယ္လို႔ သေဘာတူညီလုပ္တာ မဟုတ္ဘူးဆိုတာေတာ့ အရင္ေျပာထား ခ်င္ပါတယ္။ ေဆြးေႏြးပြဲမႇာ ကားသြင္းတဲ့အခါ အားလံုးဘယ္ေမာင္းပဲသြင္းၿပီး အသံုးျပဳဖို႔၊ ျမန္မာႏိုင္ငံရဲ႕ လမ္းစနစ္နဲ႔ ဘယ္ေမာင္းက အဆင္ေျပတယ္ဆိုတာေတြကို လႊတ္ေတာ္ကို တင္မယ္လို႔ ေျပာပါတယ္။ ကညနက တာ၀န္ရႇိတဲ့သူေတြကလည္း ဟုတ္ပါတယ္လို႔ ေထာက္ခံေျပာၾကားခဲ့တယ္။ အဲဒီအတြက္ ဘယ္ေမာင္းကိုပဲ သြင္းဖို႔အတြက္ သတ္မႇတ္ေပးဖို႔ အစီအစဥ္ကို လႊတ္ေတာ္ကို တင္မယ္ဆိုတာကေတာ့ ေသခ်ာသြားတာေပါ့''ဟု အဆိုပါေဆြးေႏြးပြဲသို႔ တက္ ေရာက္ခဲ့သည့္ ကားအေရာင္းျပခန္း လုပ္ငန္းရႇင္တစ္ဦးက ေျပာျပခဲ့သည္။

လႊတ္ေတာ္ကိုတင္တဲ့အခါ လုပ္သင့္တယ္ဆိုရင္ အားလံုး ေထာက္ခံလုပ္လိမ့္မယ္။ မလုပ္သင့္ရင္ မလုပ္ဘဲေနလိမ့္မယ္။ ကိုယ္လုပ္ခ်င္ရာလုပ္တဲ့ မူ၀ါဒနဲ႔ေတာ့ ပိုသာသြားမႇာပါ။ တကယ္ဆို လႊတ္ေတာ္ရႇိရဲ႕နဲ႔ အရင္က မူ၀ါဒကို ကိုယ့္လုပ္ပိုင္ခြင့္ေတြသံုးၿပီး ခဏခဏေျပာင္းခဲ့လို႔ ဒုကၡျဖစ္ရတဲ့သူေတြအေနနဲ႔ လႊတ္ေတာ္ကိုေတာင္ ဒီကိစၥျပန္တင္သင့္တယ္  .  .  .
အမ်ားျပည္သူႏႇင့္ သက္ဆိုင္သည့္ က႑မ်ားအေပၚ မူ၀ါဒခ်မႇတ္ရာတြင္ လႊတ္ေတာ္ရႇိႏႇင့္ၿပီးျဖစ္သည့္အတြက္ လက္ခံႏုိင္သည့္ မူ၀ါဒျဖစ္ေစ၊ လက္မခံသည့္ မူ၀ါဒျဖစ္ေစ လႊတ္ေတာ္သုိ႔ တင္သြင္းကာ အမ်ားဆႏၵအရ  အတည္ျပဳလုပ္ကုိင္ျခင္းသည္ မႇန္ကန္သည့္ လမ္းေၾကာင္းျဖစ္ ေၾကာင္း၊ လႊတ္ေတာ္သုိ႔ တင္ျပျခင္း မရႇိ၊ အမ်ားႏႇင့္ကုိက္ညီသည့္ မူ၀ါဒ ဟုတ္၊ မဟုတ္ ေ၀ဖန္ပုိင္းျခားမႈမရႇိဘဲ မိမိသေဘာဆႏၵျဖင့္ လုပ္ပုိင္ခြင့္အသံုးခ်ကာ မူ၀ါဒ ခ်မႇတ္ျခင္းမ်ဳိးမႇာမူ မႇားယြင္းသည့္ လမ္းေၾကာင္းျဖစ္ေၾကာင္း သံုးသပ္ၾကသည္။
ကားအေရာင္းျပခန္း လုပ္ငန္းရႇင္တစ္ဦးက ''အခုဘယ္ေမာင္းပဲ သြင္းမယ့္ကိစၥ လႊတ္ေတာ္ကုိ တင္ျပေဆြးေႏြး အတည္ျပဳမယ္ဆိုတာ ေကာင္းတယ္။ အမ်ားဆႏၵအရ လက္ခံႏိုင္ရင္၊ ႏုိင္ငံအတြက္ ေကာင္းမယ္ဆိုရင္ လုပ္လိုက္႐ံုပဲ။ မေကာင္းရင္ အတည္မျပဳဘူး။ ဒီမူ၀ါဒကုိ မသံုးဘူး။ ဒီလိုပဲ ျဖစ္ရမႇာေပါ့။ အခု ရထားပုိ႔ေဆာင္ေရး၀န္ႀကီးဌာနက ပြင့္ပြင့္လင္းလင္း ဒါလုပ္မယ္ဆိုတာကုိ ထုတ္ေျပာထားတာ ေကာင္းပါတယ္။ အရင္မူ၀ါဒေတြ တုန္းကေတာ့ စီးပြားကူးသန္းဦးေဆာင္ၿပီး လုပ္ခဲ့ေပမယ့္ အခုလိုလည္း ခ်မျပဘူး။ အသိလည္း မေပးဘူး။ လုပ္ပုိင္ခြင့္ကုိ အသံုးခ်ၿပီး ကုိယ္ျဖစ္ခ်င္တဲ့ မူ၀ါဒေတြ တစ္မ်ဳိးၿပီးတစ္မ်ဳိးေျပာင္းလုိ႔ ကားေဟာင္းပုိင္ရႇင္ေတြေရာ၊ မူ၀ါဒအေပၚ ယံုၾကည္ၿပီး လုပ္ငန္းသံုးကား အမ်ားအျပား၀ယ္ၿပီး အသံုးျပဳခဲ့တဲ့လူေတြေရာ အကုန္ ဒုကၡေရာက္ခဲ့ၿပီ။ အခုဘယ္ေမာင္း အစီအစဥ္ကုိ ရႇင္းျပတဲ့ကားလုပ္ငန္းရႇင္က ေဆြးေႏြးပြဲမႇာ ျမန္မာႏုိင္ငံ လမ္းစနစ္ကုိ ျပင္စရာမလိုဘူး။ ကားေတြကုိပဲ ဘယ္ေမာင္းေျပာင္းသံုးေပါ့လို႔ ေျပာခဲ့တယ္။ လမ္းစနစ္နဲ႔ ကား ဘယ္ဟာ ျပင္ရမယ္ဆိုတာ ျမန္မာႏုိင္ငံမႇာ တတ္သိနားလည္တဲ့ ပညာရႇင္ေတြ အမ်ားႀကီးပါ။ လႊတ္ေတာ္ကိုတင္တဲ့အခါ လုပ္သင့္တယ္ဆိုရင္ အားလံုး ေထာက္ခံ လုပ္လိမ့္မယ္။ မလုပ္သင့္ရင္ မလုပ္ဘဲေနလိမ့္မယ္။ ကိုယ္လုပ္ခ်င္ရာလုပ္တဲ့ မူ၀ါဒနဲ႔ေတာ့ ပိုသာသြားမႇာပါ။ တကယ္ဆို လႊတ္ေတာ္ရႇိရဲ႕နဲ႔ အရင္ကမူ၀ါဒကို ကိုယ့္လုပ္ပိုင္ခြင့္သံုးၿပီး ခဏခဏေျပာင္းခဲ့လို႔ ဒုကၡျဖစ္ရတဲ့သူေတြအေနနဲ႔ လႊတ္ေတာ္ကိုေတာင္ ဒီကိစၥ ျပန္တင္သင့္တယ္''ဟုလည္း သံုးသပ္ခဲ့သည္။

No comments:

Post a Comment

စာဖတ္သူမ်ားကြန္မန္.ေပးနုိင္ပါသည္။