Monday, May 7, 2012

 ရန္ကုန္တစ္ၿမိဳ႕လံုးရွိ လူသြားစႀကႍ၊ ပလက္ေဖာင္း စသည္တို႔တြင္ စိုက္ထူထားေသာ ေၾကာ္ျငာဆိုင္းဘုတ္မ်ား ျဖဳတ္သိမ္းရန္ ၿမိဳ႕ေတာ္စည္ပင္မွ ညႊန္ၾကားခ်က္ ထုတ္ျပန္


7316
ရန္ကုန္တစ္ၿမိဳ႕လံုးရွိ လူသြားစႀကႍ၊ ပလက္ေဖာင္းစသည္တို႔ရွိ ေၾကာ္ျငာဆိုင္းဘုတ္ အားလံုးနီးပါးကို  ေမလ ၂ ရက္ေန႔မွစတင္၍ ျဖဳတ္သိမ္းရန္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီ၏ ညႊန္ၾကားခ်က္ ထြက္ရွိလာသည္ဟု သတင္းရရွိသည္။

ၿမိဳ႕ေတာ္အဂၤါရပ္ႏွင့္ ညီညြတ္ ေစရန္အတြက္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရွိ ေၾကာ္ျငာ ဆိုင္းဘုတ္မ်ားႏွင့္ ပတ္သက္၍ ညႇိႏိႈင္းမည္ဟု ၿပီးခဲ့သည့္ ဧၿပီလ ၃၀ ရက္ေန႔က ေၾကာ္ျငာဆိုင္းဘုတ္ လုပ္ငန္းရွင္မ်ားအား ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီက ပထမအႀကိမ္ အစည္းအေ၀းေခၚယူ ေတြ႕ဆံုခဲ့ေၾကာင္း၊ ေမလ ၂ ရက္ေန႔တြင္ ဒုတိယအႀကိမ္ အစည္းအေ၀း ထပ္မံေခၚယူ၍ ဆိုင္းဘုတ္မ်ား အားလံုးနီးပါးကို ျဖဳတ္သိမ္းရန္ ညႊန္ၾကားခဲ့ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေနရာအခ်ိဳ႕ရွိ ေၾကာ္ျငာဆိုင္းဘုတ္အႀကီးႏွင့္ အေသးအခ်ဳိ႕မွလြဲ၍ က်န္ရွိသည့္ ေၾကာ္ျငာဆိုင္းဘုတ္မ်ားကို ျဖဳတ္သိမ္းေစခဲ့ျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ျဖဳတ္သိမ္းေစသည့္ ေၾကာ္ျငာဆိုင္းဘုတ္ အေရအတြက္မွာ တစ္ၿမိဳ႕လံုးတြင္ရွိေသာ ေၾကာ္ျငာဆိုင္းဘုတ္မ်ား အားလံုး၏ ၉၀ ရာခိုင္ႏႈန္း ပါ၀င္သည္ဟု ေၾကာ္ျငာ ဆိုင္းဘုတ္လုပ္ငန္းရွင္မ်ားက ေျပာျပခဲ့သည္။
“ဧၿပီလ ၃၀ ရက္ေန႔က ေၾကာ္ျငာဆိုင္းဘုတ္ေတြနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ပထမဆံုး အစည္းအေ၀း ေခၚပါတယ္။ ၿမိဳ႕ေတာ္အဂၤါရပ္နဲ႔ ညီဖို႔အတြက္ ေၾကာ္ျငာဆိုင္းဘုတ္ေတြနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ညႇိႏိႈင္းမယ္လို႔ ေျပာၿပီးေခၚတာပါ။ ကြၽန္ေတာ္တို႔ ေမွ်ာ္လင့္တာက ရွိၿပီးသား ေၾကာ္ျငာဘုတ္ေတြထဲက အနည္းအက်ဥ္းကိုပဲ ျဖဳတ္ခိုင္းမယ္လို႔ ထင္ထားတာ။ ဒါေပမဲ့ ေမလ ၂ ရက္ေန႔ ေနာက္ထပ္ အစည္းအေ၀းေခၚတဲ့ အခါက်ေတာ့ တစ္ၿမိဳ႕လံုးက ေၾကာ္ျငာဆိုင္းဘုတ္ေတြ အကုန္လံုးနီးပါးကို ျဖဳတ္သိမ္းဖို႔ ေျပာတယ္။ ၿပီးေတာ့ ျဖဳတ္သိမ္းရမယ့္ ဆိုင္းဘုတ္ေတြကို ပ႐ိုဂ်က္တာနဲ႔ ျပတာ ေၾကာ္ျငာ ဆိုင္းဘုတ္အားလံုးရဲ႕ ၉၀ ရာခိုင္ႏႈန္း ပါတယ္။ ကြၽန္ေတာ္တို႔ ေျပာ ခ်င္တာက ဒီလိုျဖဳတ္ရမယ္ ဆိုတာကို ႀကိဳတင္မသိမေပးတဲ့ အျပင္ ျဖဳတ္သိမ္းရမဲ့ အခ်ိန္ကာလကို သတ္မွတ္ မေပးတဲ့အတြက္ ကြၽန္ေတာ္တို႔ အခက္ေတြ႕ေနရပါတယ္”ဟု ေၾကာ္ျငာဆိုင္းဘုတ္ လုပ္ငန္းရွင္တစ္ဦးက ေျပာျပခဲ့သည္။
“ေၾကာ္ျငာဆိုင္းဘုတ္ေတြကို အရင္ႏွစ္ကလိုပဲ သက္တမ္းတိုးစနစ္နဲ႔ ခြင့္ျပဳမယ္လို႔ ကြၽန္ေတာ္တို႔ ထင္ထားတာပါ။ ဒီလိုလုပ္မယ္ဆိုရင္လည္း ဘ႑ာႏွစ္ မကုန္ခင္ကတည္းက ႀကိဳတင္ၿပီး အသိေပးသင့္ပါတယ္။ အခု ကြၽန္ေတာ္တို႔ ေၾကာ္ျငာဆိုင္းဘုတ္ေတြမွာ ေၾကာ္ျငာေတြ လက္ခံထားတဲ့အတြက္ အခုခ်က္ခ်င္း ျဖဳတ္ရမယ္ ဆိုရင္ ေၾကာ္ျငာရွင္ေတြကို အေလ်ာ္ျပန္ေပးရမွာပါ”ဟု ေၾကာ္ျငာဆိုင္းဘုတ္ လုပ္ငန္းရွင္တစ္ဦးက ေျပာျပခဲ့သည္။
ေၾကာ္ျငာဆိုင္းဘုတ္ လုပ္ငန္းရွင္တစ္ဦးကလည္း “ကြၽန္ေတာ္တို႔ လက္ရွိေၾကာ္ျငာဘုတ္ေတြမွာက ေၾကာ္ျငာေတြ လက္ခံထားပါတယ္။ အခု က ျဖဳတ္သိမ္းဖို႔အတြက္ကို အခ်ိန္ ဘယ္ႏွစ္ရက္ဆိုတာ မေျပာေပမဲ့ ခ်က္ခ်င္း ျဖဳတ္ရမဲ့သေဘာရွိတယ္။ အဲဒီအတြက္ ခ်က္ခ်င္းျဖဳတ္ရမဲ့အစား ေျခာက္လ၊ တစ္ႏွစ္စသည္ျဖင့္ အခ်ိန္ ေပးဖို႔အတြက္ ေတာင္းဆိုခဲ့ေပမဲ့ ခြင့္မျပဳပါဘူး။ ကြၽန္ေတာ္တို႔အေနနဲ႔ အဲဒီလိုအခ်ိန္ေပးတဲ့ ကာလအတြင္းမွာလည္း အခြန္ေငြေပးသြင္းၿပီး လုပ္မွာပါ။ အခုလို အခ်ိန္မေပးတဲ့အတြက္ အခက္ေတြ႕ေနရတာပါ”ဟုဆိုသည္။
လက္ရွိ ေၾကာ္ျငာဆိုင္းဘုတ္မ်ားကို ျဖဳတ္သိမ္း၍ သင့္တင့္သည့္ ေနရာတြင္ ေၾကာ္ျငာဆိုင္းဘုတ္ အခ်ိဳ႕ခြင့္ျပဳျခင္း၊ LED ဘုတ္မ်ားျဖင့္ အစားထိုးေၾကာ္ျငာျခင္းတို႔ကို ခြင့္ျပဳသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ နစ္နာခဲ့သူမ်ားကို ဦးစားေပးမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီ၏ တြဲဖက္ အတြင္းေရးမွဴး ျဖစ္သူက ေျပာၾကား ခဲ့ေသာ္လည္း လုပ္ငန္းရွင္မ်ားက လုပ္ကိုင္ခြင့္ မရရွိမည္ကို စိုးရိမ္မႈမ်ား ရွိေနေၾကာင္း သိရသည္။
“ေၾကာ္ျငာဘုတ္ေတြေနရာ မွာ  LED ဘုတ္ေတြနဲ႔ အစားထိုးခြင့္ျပဳမယ္ေျပာတယ္။ အဲဒီအတြက္ေနရာ ၁၇ ခုခြင့္ျပဳမယ္။ အဲဒီအခါမွာ အခု ကြၽန္ေတာ္တို႔နစ္နာသူေတြကို ဦးစားေပးမယ္လို႔ စည္ပင္က တြဲဖက္ အတြင္းေရးမွဴးက ေျပာပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ၂၀၀၉ ခုႏွစ္တုန္းက ေၾကာ္ျငာဆိုင္းဘုတ္ေတြကို ေလလံစနစ္နဲ႔ ေျပာင္းလဲခြင့္ျပဳတုန္းကလည္း နီးစပ္ရာကို ေပးခဲ့တဲ့ အျဖစ္အပ်က္ေၾကာင့္ အခုလည္း နီးစပ္ရာကိုေပးၿပီး ကြၽန္ေတာ္တို႔ မရမွာကို စိုးရိမ္ေနရတယ္။ ကြၽန္ေတာ္တို႔ အေနနဲ႔ ဒီလုပ္ငန္းနဲ႔ ရပ္တည္ေနရာတာပါ။ ဒီလုပ္ငန္း မရွိရင္ေတာ့ ေၾကာ္ျငာကုမၸဏီေတြ အားလံုးပိတ္ရမဲ့ အေျခအေန ျဖစ္ေနပါတယ္”ဟု ေၾကာ္ျငာဆိုင္းဘုတ္ လုပ္ငန္းရွင္တစ္ဦးက ေျပာျပခဲ့သည္။
“LED ဘုတ္ေတြနဲ႔ ေၾကာ္ျငာဖို႔ အတြက္က အေဆာက္အအဦ တစ္ခု လိုမွာပါ။ ၿပီးေတာ့ လွ်ပ္စစ္မီးနဲ႔အသံုးျပဳၿပီး ေၾကာ္ျငာရတာဆိုေတာ့ ကြၽန္ေတာ္တို႔ဆီမွာ လက္ရွိ လွ်ပ္စစ္မီးရရွိမႈ အေျခအေနနဲ႔ဆိုရင္ အခက္အခဲရွိမယ္”ဟု ေၾကာ္ျငာဆိုင္းဘုတ္ လုပ္ငန္းရွင္ တစ္ဦးကလည္း ေျပာျပခဲ့သည္။
ယင္းကိစၥရပ္ႏွင့္ ပတ္သက္၍ ေၾကာ္ျငာဆိုင္းဘုတ္ လုပ္ငန္းရွင္မ်ား က သက္ဆိုင္ရာသို႔ အသနားခံစာ တင္သြားမည္ျဖစ္ၿပီး ထူးျခားမႈမရွိပါက လႊတ္ေတာ္အထိ တင္ျပသြားရန္ စီစဥ္ေနသည္ဟု သိရသည္။

No comments:

Post a Comment

စာဖတ္သူမ်ားကြန္မန္.ေပးနုိင္ပါသည္။