Friday, August 31, 2012

အတိုက္အခံေတြ ျမန္မာျပည္သြားမည္



2012-08-30
ျပည္ပေရာက္ အတိုက္အခံ အဖဲြ႕အစည္း ေခါင္းေဆာင္တခ်ဳိ႕ဟာ သမၼတဦးသိန္းစိန္ရဲ႕ ခြင့္ျပဳခ်က္နဲ႔ ျမန္မာႏိုင္ငံကို ႏွစ္ပတ္ၾကာ ခရီးစဥ္အျဖစ္ မနက္ျဖန္ သြားေရာက္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။
(Photo: AFP)
ျပည္ေထာင္စုျမန္မာႏိုင္ငံ အမ်ိဳးသားေကာင္စီ (NCUB) ၏ ႏိုင္ငံျခားေရး တြဲဖက္ တာဝန္ခံ ဦးညိဳအုန္းျမင့္ (Photo: AFP)
အဓိကအားျဖင့္ အမ်ဳိးသားျပန္လည္ သင့္ျမတ္ေရး လုပ္ငန္းစဥ္ေတြမွာ မိမိတုိ႔ ပါ၀င္ႏိုင္မယ့္ အခန္းက႑ကို ဒီခရီးစဥ္အတြင္း ေတြ႕ဆံုေဆြးေႏြး ေလ့လာမွာ ျဖစ္တယ္လို႔ ျပည္ပေရာက္ ျမန္မာ့အေရး လႈပ္ရွားေနသူ ဦးညိဳအုန္းျမင့္က ေျပာပါတယ္။
"အဓိကကေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ တစ္ႏွစ္ေက်ာ္ေက်ာ္ေလာက္ ကြ်န္ေတာ္တို႔ အမ်ဳိးသား ျပန္လည္သင့္ျမတ္ေရး ပရိုဂရမ္ထဲမွာပါတဲ့ တိုင္းရင္းသားေတြနဲ႔ အပစ္အခတ္ရပ္စဲေရးကေနျပီးေတာ့ ဒီကြ်န္ေတာ္တို႔ အေျဖရွာေရး ဆိုတဲ့အေပၚမွာ ကြ်န္ေတာ္တို႔ အဓိက ေဆာက္ရြက္တဲ့ အတြက္ေၾကာင့္ ကြ်န္ေတာ့္အေနနဲ႔ ဒီ Myanmar Peace Center လို႔ေခၚတဲ့ ဒီအစိုးရနဲ႔ တိုင္းရင္းသား အင္အားစုေတြ အၾကားထဲမွာ အပစ္အခတ္ရပ္စဲေရးအတြက္ ေဆာင္ရြက္တဲ့ေနရာမွာ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ဘာေတြလိုအပ္ေသးတယ္ဆိုတဲ့ အခ်က္ေတြ ေဆြးေႏြးဖို႔လည္း ျဖစ္ပါတယ္။ ဒုတိယအခ်က္ကေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို႔ အခြင့္အေရးရမယ္ဆိုရင္ ကြ်န္ေတာ္တို႔ သမၼတၾကီးနဲ႔ ေတြ႔ဖို႔အတြက္ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ၾကိဳစားမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ တဆက္တည္းမွာပဲ ၈၈ မ်ဳိးဆက္၊ ေနာက္ဒီ တိုင္းရင္းသား အမ်ားစုေတြ အားလံုးနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ေတြ႔ဆံု ေဆြးေႏြးခ်င္ပါတယ္။ ဒီေပၚမွာမွ ရလာတဲ့ ရလဒ္ကေနျပီးေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ျမန္မာျပည္ရဲ႕ အမ်ဳိးသား ရင္ၾကားေစ့ေရးနဲ႔ ျပန္လည္ထူေထာင္ေရး လုပ္ငန္းေတြမွာ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ဘယ္ေနရာကေနျပီးေတာ့ အဓိက ဝင္ပါႏိုင္သလဲဆိုတာ ကြ်န္ေတာ္တို႔ သိခ်င္ပါတယ္"
ျပည္ပေရာက္ အတိုက္အခံ အင္အားစုေတြဟာ ျပည္တြင္းကုိ ေလ့လာေရး ခရီးစဥ္အျဖစ္ အသုတ္လိုက္ခဲြၿပီး သြားေရာက္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ မနက္ျဖန္မွာ ထိုင္းႏိုင္ငံ ဘန္ေကာက္ၿမိဳ႕ကေန ရန္ကုန္ မဂၤလာဒံုေလဆိပ္ကို ေရာက္ရွိမယ့္သူေတြထဲမွာ ေဒါက္တာ ႏိုင္ေအာင္၊ ေဒါက္တာ ေသာင္းထြန္းနဲ႔ ဦးညိဳအုန္းျမင့္တို႕ပါ၀င္ပါတယ္။
စက္တင္ဘာလ (၁) ရက္ေန႔မွာေတာ့ ဦးမိုးသီးဇြန္နဲ႔အတူ ေက်ာင္းသားတပ္မေတာ္ အဖဲြ႕၀င္ေဟာင္း (၇) ဦး ျမန္မာႏိုင္ငံကို ေရာက္ရွိမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီေနာက္ပုိင္းမွာ လူ႔ေဘာင္သစ္ ဥကၠ႒ ဦးေအာင္မိုးေဇာ္နဲ႔ ျမန္မာႏိုင္ငံ အလုပ္သမားသမဂၢမ်ား အဖဲြ႕ခ်ဳပ္ ေခါင္းေဆာင္ ဦးေမာင္ေမာင္တို႔ ေရာက္ရွိမွာ ျဖစ္တယ္လို႔ သိရပါတယ္။

No comments:

Post a Comment

စာဖတ္သူမ်ားကြန္မန္.ေပးနုိင္ပါသည္။