အဓိပတိယာဥ္လိုင္းမ်ားတြင္ i-pay အသံုးျပဳႏိုင္ေသာ HandheldPOS)ေငြျဖတ္စက္မ်ား တပ္ဆင္ထားေသာလည္း
ဘက္ထရီအသံုးခံခ်ိန္နည္းပါးေသာေၾ ကာင္႕ ၊အခက္အခဲျဖစ္လ်က္ရွိေၾကာင္းအဓိပတိယာဥ္လိုင္းမွ ယာဥ္ေနာက္လိုက္မ်ားက ေျပာသည္။
အဆိုပါ အဓိပါတိယာဥ္မ်ားေပၚတြင္အသံုးျပဳ ေနသည့္
ေငြျဖတ္စက္မ်ားတြင္ပါရွိေသာ ဘတၳရီမွာ (၆) နာရီသာ အသံုး ခံျခင္း၊
ေငြျဖည္႕စက္ဘက္ထရီကုန္သြားပါက i-pay station မ်ားတြင္
၀င္ေရာက္၍ဘတၳရီတစ္လံုးအား လဲလွယ္ရျခင္းတို ႕ေၾကာင္႕ ယာဥ္လိုင္းမ်ားမွာအခ်ိန္ကုန္ျခင္း၊ ခရီးလမ္းၾကန္႕ၾကာျခင္းတို႕ႏွင္႕ ၾကံဳေတြ႕ရေၾကာင္းအဆိုပါအဓိပါတိလိုင္းမွ ယာဥ္ေနာက္လိုက္မ်ားက ေျပာသည္။
`ဘက္ထရီကုန္ေနခ်ိန္မွာ ဘက္ထရီး၀င္ျဖည္႕ရင္လည္း ၾကာတယ္ ခရီးလည္းေထာက္တယ္၊ဘက္ထရီကုန္ခ်ိန္မွာ i-pay ကတ္နဲ႕လာစီးတဲ႕ ခရီးသည္ေတြကို ရွင္းျပရတယ္၊အျမဲတမ္းဆိုရင္ေတာ႕ အဆင္မေျပႏိုင္ဘူး`ဟု အဓိပတိယာဥ္လိုင္းမွ
ယာဥ္ေနာက္လိုက္တဦးက ေျပာသည္။
အဆိုပါ ဘက္ထရီမ်ား လဲလွယ္ရန္အတြက္ i-pay station မ်ား စီစဥ္ေပးထားေၾကာင္းi-pay ကတ္စနစ္၀န္ေဆာင္မႈေပးေနေသာ ကစၦပနဒီ ကုမၸဏီလီမိတက္မွစီမံကိန္းမန္ေနဂ်ာ ကိုေအာင္ေက်ာ္ကေျပာသည္။
“ဘတ္စ္ကားက အသြားအျပန္တစ္ေၾကာင္းဆိုရင္ (၃)နာရီၾကာတယ္။ ဘတၳရီက(၆)နာရီခံတယ္ဆိုေတာ့ (၂) ေၾကာင္း စာပဲရတယ္ေလ။ ဘတ္စ္ကားေတြက တစ္ေန႕ကို (၄)ေၾကာင္းေျပးဆြဲတာဆိုေတာ့ က်န္တဲ့ႏွစ္ေၾကာင္းအတြက္ နီးစပ္ရာ i-pay stationေတြမွာ ၀င္ျပီး ဘတၳရီတစ္လံုးနဲ႕လဲလွယ္ဖို႕စီစဥ္ ထားတာပါ” ဟု i-payကတ္စနစ္၀န္ေဆာင္မႈေပးေနေသာ ကစၦပနဒီ ကုမၸဏီလီမိတက္မွ စီမံကိန္းမန္ေနဂ်ာကိုေအာင္ေက်ာ္ကေျပာသည္။
လက္ရွိတြင္ i-pay ေငြျဖတ္စက္မ်ားကို အဓိပတိအနီယာဥ္လိုင္းတြင္ စက္အလံုးေရ(၅၀) လံုး၊ အဓိပတိယာဥ္လိုင္းအျပာတြင္ (၅၈) လံုး ႏွင့္ ပန္းဆိုးတန္း-ဒလေျပးဆြဲေသာ လူစီးသေဘာၤတြင္ (၆) လံုး စုစုေပါင္း ၁၁၄ လံုးအသံုးျပဳလ်က္ရွိေၾကာင္းသိရွိ ရသည္။
“i-pay ကတ္ကိုသံုးရာနဲ႕၀ယ္လိုက္တယ္။ ေငြျဖည့္မယ္လုပ္ေတာ့ စက္ကဘတၳရီကုန္ေနတယ္ ဆိုတာနဲ႕ ေငြ ႏွစ္ရာေပးျပီးပဲ စီးခဲ့ရတယ္” ဟုကိုယ္တိုင္ၾကံဳေတြ႕ခဲ့ရသူ ခရီးသည္ တစ္ဦးက ေျပာသည္။
တစ္ကတ္လွ်င္ ေငြ သံုးရာက်ပ္ျဖင့္ ၀ယ္ယူႏိုင္ၿပီး ေငြျဖည့္သြင္းရာတြင္ေငြက်ပ္(၁၀၀၀) မွ ေငြ(၁) သိန္းအထိ ျဖည့္သြင္းထားႏိုင္ေၾကာင္း ၊အသံုးျပဳျပီးလွ်င္ လက္က်န္ေငြအျဖစ္ ၁၀၀ိ က်ပ္ထားရိွရမည္္ျဖစ္ေၾကာင္းသိရွိရသည္။
အဆိုပါ i-pay ကတ္စနစ္ျဖင့္ ယာဥ္စီးခေပးေခ်မႈကိုဧျပီလ(၂)ရက္ေန႕တြင္စတင္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္ျပီး
ယခုအခါ အဓိပတိအနီ ယာဥ္လိုင္းႏွင့္အဓိပတိအျပာ ယာဥ္လိုင္းမ်ားတြင္သာမက
ေမလ(၁) ရက္ေန႕မွစ၍ ပန္းဆိုးတန္း-ဒလေျပးဆြဲေသာ
လူစီးသေဘာၤမ်ားေပၚတြင္ပါအသံုးျ ပဳႏိုင္ေနျပီျဖစ္ေၾကာင္းသိရွိ ရသည္။
အဆိုပါ ေငြျဖတ္စက္မ်ားမွာ အိႏၵိယႏိုင္ငံမွ တင္သြင္းထားျပီးတန္ဖိုးအေနျဖင့္ ေလးသိန္းခြဲျဖစ္ေၾကာင္းသိရွိ ရသည္။
ဘက္ထရီအသံုးခံခ်ိန္နည္းပါးေသာေၾ
အဆိုပါ အဓိပါတိယာဥ္မ်ားေပၚတြင္အသံုးျပဳ
`ဘက္ထရီကုန္ေနခ်ိန္မွာ ဘက္ထရီး၀င္ျဖည္႕ရင္လည္း ၾကာတယ္ ခရီးလည္းေထာက္တယ္၊ဘက္ထရီကုန္ခ်ိန္မွာ i-pay ကတ္နဲ႕လာစီးတဲ႕ ခရီးသည္ေတြကို ရွင္းျပရတယ္၊အျမဲတမ္းဆိုရင္ေတာ႕ အဆင္မေျပႏိုင္ဘူး`ဟု အဓိပတိယာဥ္လိုင္းမွ
ယာဥ္ေနာက္လိုက္တဦးက ေျပာသည္။
အဆိုပါ ဘက္ထရီမ်ား လဲလွယ္ရန္အတြက္ i-pay station မ်ား စီစဥ္ေပးထားေၾကာင္းi-pay ကတ္စနစ္၀န္ေဆာင္မႈေပးေနေသာ ကစၦပနဒီ ကုမၸဏီလီမိတက္မွစီမံကိန္းမန္ေနဂ်ာ ကိုေအာင္ေက်ာ္ကေျပာသည္။
“ဘတ္စ္ကားက အသြားအျပန္တစ္ေၾကာင္းဆိုရင္ (၃)နာရီၾကာတယ္။ ဘတၳရီက(၆)နာရီခံတယ္ဆိုေတာ့ (၂) ေၾကာင္း စာပဲရတယ္ေလ။ ဘတ္စ္ကားေတြက တစ္ေန႕ကို (၄)ေၾကာင္းေျပးဆြဲတာဆိုေတာ့ က်န္တဲ့ႏွစ္ေၾကာင္းအတြက္ နီးစပ္ရာ i-pay stationေတြမွာ ၀င္ျပီး ဘတၳရီတစ္လံုးနဲ႕လဲလွယ္ဖို႕စီစဥ္
လက္ရွိတြင္ i-pay ေငြျဖတ္စက္မ်ားကို အဓိပတိအနီယာဥ္လိုင္းတြင္ စက္အလံုးေရ(၅၀) လံုး၊ အဓိပတိယာဥ္လိုင္းအျပာတြင္ (၅၈) လံုး ႏွင့္ ပန္းဆိုးတန္း-ဒလေျပးဆြဲေသာ လူစီးသေဘာၤတြင္ (၆) လံုး စုစုေပါင္း ၁၁၄ လံုးအသံုးျပဳလ်က္ရွိေၾကာင္းသိရွိ
“i-pay ကတ္ကိုသံုးရာနဲ႕၀ယ္လိုက္တယ္။ ေငြျဖည့္မယ္လုပ္ေတာ့ စက္ကဘတၳရီကုန္ေနတယ္ ဆိုတာနဲ႕ ေငြ ႏွစ္ရာေပးျပီးပဲ စီးခဲ့ရတယ္” ဟုကိုယ္တိုင္ၾကံဳေတြ႕ခဲ့ရသူ ခရီးသည္ တစ္ဦးက ေျပာသည္။
တစ္ကတ္လွ်င္ ေငြ သံုးရာက်ပ္ျဖင့္ ၀ယ္ယူႏိုင္ၿပီး ေငြျဖည့္သြင္းရာတြင္ေငြက်ပ္(၁၀၀၀) မွ ေငြ(၁) သိန္းအထိ ျဖည့္သြင္းထားႏိုင္ေၾကာင္း ၊အသံုးျပဳျပီးလွ်င္ လက္က်န္ေငြအျဖစ္ ၁၀၀ိ က်ပ္ထားရိွရမည္္ျဖစ္ေၾကာင္းသိရွိရသည္။
အဆိုပါ i-pay ကတ္စနစ္ျဖင့္ ယာဥ္စီးခေပးေခ်မႈကိုဧျပီလ(၂)ရက္ေန႕တြင္စတင္ခဲ့ျခင္း
အဆိုပါ ေငြျဖတ္စက္မ်ားမွာ အိႏၵိယႏိုင္ငံမွ တင္သြင္းထားျပီးတန္ဖိုးအေနျဖင့္ ေလးသိန္းခြဲျဖစ္ေၾကာင္းသိရွိ
No comments:
Post a Comment
စာဖတ္သူမ်ားကြန္မန္.ေပးနုိင္ပါသည္။