“ျမန္မာႏုိင္ငံကအဓိကလမ္းေတြ မွာ BOT စနစ္နဲ႔လုပ္ကိုင္ေနတာ ၇၀ ရာခိုင္ႏႈန္းရွိတယ္။ က်န္တဲ့လမ္းေတြ ကိုလည္း ဆက္လက္ လုပ္ကိုင္ခြင့္ျပဳသြားမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ျပည္နယ္နဲ႔ တုိင္းေဒသႀကီးအလုိက္ ေျပာရမယ္ဆိုရင္ ကယားနဲ႔ခ်င္းက လြဲရင္က်န္တဲ့ ျပည္နယ္နဲ႔ တုိင္းေဒသႀကီးေတြက လမ္းေတြမွာ BOT စနစ္နဲ႔ လုပ္ကိုင္ခြင့္ခ် ထားေပးၿပီးျဖစ္ပါတယ္”ဟု ေဆာက္လုပ္ေရး၀န္ႀကီးဌာနမွ တာ၀န္ရွိသူ တစ္ဦးက ေျပာၾကားခဲ့သည္။
ယင္းကဲ့သို႔ BOT စနစ္ျဖင့္ လုပ္ကိုင္ရာ၌ ျပည္တြင္းကုမၸဏီ ၂၉ ခုမွ လမ္းပိုင္း ၆၁ ပိုင္း၌ လုပ္ကိုင္ လ်က္ရွိၿပီးလမ္းမိုင္ေပါင္း ၃၃၆၃ မုိင္ ၄ ဖာလံုရွိေၾကာင္း၊ အမ်ားစုမွာ မႏၲေလးတုိင္းေဒသႀကီးအတြင္းရွိ လမ္းမ်ားျဖစ္ေၾကာင္းလည္း သိရွိရသည္။
တည္ေဆာက္ေရးပိုင္း အေနျဖင့္ လမ္းေဆာက္လုပ္ေရး ကုမၸဏီႀကီးမ်ား ၁၄၆ ခုႏွင့္ လမ္းေပါင္း ၁၉ လမ္း တြင္ လမ္းမိုင္ေပါင္း ၇၃၀ မုိင္ကို တည္ေဆာက္လ်က္ရွိေၾကာင္း ေဆာက္လုပ္ေရး၀န္ႀကီးဌာနမွ ထုတ္ျပန္ခ်က္ မ်ားအရ သိရွိရသည္။
ထို႔ျပင္ လမ္းေဖာက္လုပ္မႈအပိုင္း ကိုလည္း အိႏၵိယႏုိင္ငံ၊ တ႐ုတ္ႏုိင္ငံ ႏွင့္ထုိင္းႏုိင္ငံမ်ားႏွင့္လည္းပူးေပါင္း ေဆာင္ရြက္သြားမည္ျဖစ္သည္။
ကခ်င္ျပည္နယ္ရွိ ျမစ္ႀကီးနား - ကန္ပိုက္တီး လမ္းပိုင္းအား တ႐ုတ္ႏုိင္ငံမွ ေဖာက္လုပ္ေပးထားေၾကာင္း၊ ထို႔ျပင္ အရွည္ ၇၅ မုိင္ရွိ ကေလး၀-ယာႀကီး လမ္းပိုင္းအားလည္း အိႏၵိယႏုိင္ငံမွ ေဖာက္လုပ္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ တနသၤာရီ-ေမာေတာင္ (က်ား ကေလး) လမ္းပိုင္းမ်ားကို ထုိင္းႏိုင္ငံမွ ေဖာက္လုပ္ေပးသြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္းလည္း သိရွိရသည္။
ကေလး၀-ယာႀကီးလမ္းအား အက်ယ္ ၂၄ ေပျဖင့္ ၂၀၁၆ ခုႏွစ္ မတုိင္မီ အၿပီးေဖာက္လုပ္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ထို႔ျပင္ ကေလး၀ႏွင့္တမူးၾကားရွိ တံတား ၇၆ စင္းကိုလည္း ကြန္ကရစ္တံတားမ်ားအျဖစ္ ေဆာင္ရြက္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္းလည္း သိရွိရသည္။
ျပည္နယ္ႏွင့္ တုိင္းေဒသႀကီး အလိုက္ BOT ကုမၸဏီမ်ား လုပ္ကိုင္လ်က္ရွိသည့္ လမ္းမိုင္မ်ား
|
No comments:
Post a Comment
စာဖတ္သူမ်ားကြန္မန္.ေပးနုိင္ပါသည္။