Thursday, November 29, 2012

 လက္ပံေတာင္းေတာင္ အေရး ေျပလည္မႈ ရေစရန္ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ ၾကား၀င္ ေဆာင္ရြက္ေပးလို

လက္ပံေတာင္းေတာင္ ေၾကးနီစီမံကိန္းႏွင့္ ပတ္သက္ျပီး ေဒသခံမ်ားႏွင့္ လုပ္ငန္းရွင္မ်ားအၾကား ေျပလည္မႈ ရေစရန္ ၾကား၀င္ ေဆာင္ရြက္ေပးလိုေၾကာင္း ေဒၚေအာင္ဆန္စုၾကည္က ႏို၀င္ဘာလ ၂၉ ရက္ေန႔ ညေန ၆ နာရီခန္႔အခ်ိန္တြင္ မံုရြာခရိုင္၊ ဆားလင္းၾကီး ျမိဳ႕နယ္၊ ကံကုန္းေက်းရြာ၌ ျပည္သူလူထုႏွင့္ ေတြ႕ဆံုစဥ္ ေျပာၾကားခဲ့သည္။ 


ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္သည္ ႏို၀င္ဘာလ ၂၈ ရက္ေန႔ ညပိုင္းက လက္ပံေတာင္းေတာင္ ေၾကးနီစီမံကိန္း ဧရိယာ အတြင္းရွိ  သပိတ္စခန္း ေျခာက္ခုကို အၾကမ္းဖက္ ျဖိဳခြင္းခဲ့ျခင္းႏွင့္ ပတ္သက္ေသာ ကိစၥရပ္အေပၚ မည္သည့္ မွတ္ခ်က္မွ် မေပးခဲ့ဘဲ ေဒသတြင္း အခက္ခဲမ်ားႏွင့္ ပတ္သက္၍ ၾကား၀င္ ေဆာင္ရြက္ ေပးလိုေၾကာင္းကို ေျပာဆိုခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။

" ေၾကးနီစီမံကိန္းနဲ႔ ပါတ္သက္ျပီး ျဖစ္ေနတဲ့ျပႆာနာဟာ ကၽြန္မကေနျပီးေတာ့ ေအးေအးခ်မ္းခ်မ္းနဲ႔ ေျပလည္သြားေစခ်င္တယ္။ ဒီလိုေအးေအးခ်မ္းခ်မ္းနဲ႔ ေျပလည္ေတာ့ ကၽြန္မတို႔ ျပည္သူေတြလည္း ဝမ္းသာတယ္။ ႏိုင္ငံလည္း သိကၡာရွိတယ္။ ကၽြန္မတို႔ အနာဂတ္အတြက္လည္း ေကာင္းတဲ့ေျခလွမ္းျဖစ္တယ္။ အဲ့လုိရေအာင္ ကၽြန္မၾကိဳးစားမယ္။ ၾကိဳးစားေပမယ့္လို႔ ေအာင္ျမင္မယ္၊ မေအာင္ျမင္မယ္ ဆိုတာကေတာ့ ကၽြန္မကေနျပီးေတာ့ ဘယ္လိုအာမခံခ်က္မွ မေပးႏိုင္ဘူး။ ဒါေပမယ့္ ျပည္သူကသာ ကၽြန္မနဲ႔ လက္တြဲျပီးေတာ့ ေျပလည္မႈရွာမယ္ဆိုလို႔ရွိရင္ ေအာင္ျမင္ႏိုင္မယ္လို႔ ကၽြန္မယံုပါတယ္"ဟု ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္က ေျပာဆိုခဲ့သည္။

ႏို၀င္ဘာလ ၂၉ ရက္ေန႔ မြန္းလြဲပိုင္းက မံုရြာျမိဳ႕သို႔ ေရာက္ရွိလာေသာ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္သည္ ညေနပိုင္းတြင္ လက္ပံေတာင္ေတာင္ ေၾကးနီစီမံကိန္း ဧရိယာရွိ ၀မ္ေပါင္ ကုမၸဏီ ရံုးခန္းသုိ႔ သြားေရာက္ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။

"ကၽြန္မက ျပည္သူကိုတစ္ခုပဲ ေတာင္းပန္ ခ်င္ပါတယ္။ ေသေသခ်ာခ်ာ စိတ္ရွည္ရွည္နဲ႔ ကၽြန္မဘယ္လိုပဲ ဆံုးျဖတ္ ဆံုးျဖတ္၊ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ေတာ့ မခ်ေသးဘူးေပါ့ေနာ္။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မ တစ္ဖက္ကိုေတာ့ ေမးၾကည့္ျပီးပါျပီ။ လုပ္ငန္းရွင္ေတြဘက္ကို ေတြ႔ျပီး သက္ဆိုင္ရာ ရြာသူရြာသားေတြနဲ႔လည္း ေတြ႔ခ်င္တယ္။ ကန္႔ကြက္တဲ့ ျပည္သူေတြနဲ႔လည္း ေတြ႔ခ်င္တယ္။ ဟိုဘက္ဒီဘက္ အေျဖ ႏွစ္ ခုကို ၾကည့္ျပီးေတာ့ တတ္ႏိုင္သေလာက္ ေျပလည္ေအာင္လို႔ ကၽြန္မ ညွိေပးခ်င္တယ္"ဟု ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္က ဆက္လက္ ေျပာၾကားခဲ့သည္။

" ဒီေဒသမွာ ျဖစ္ေပၚေနတဲ့ အခက္အခဲေတြနဲ႔ ပတ္သက္လို႔ ကၽြန္မတို႔ဟာ ႏိုင္ ငံၾကီးသား အျမင္နဲ႔ ေျဖရွင္းရမယ္။ ကၽြန္မတို႔ ႏိုင္ငံကို အျပစ္မရွိတဲ့ ႏိုင္ငံ၊ အျပစ္မဲ့တဲ့ ႏိုင္ငံ၊ ကမာၻက ေလးစားတဲ့ ႏိုင္ငံျဖစ္ေအာင္ ဘယ္လို လုပ္မလဲ၊ ဘယ္လို ေနမလဲ၊ ဘယ္လိုထိုင္မလဲ။ ဘယ္လို ျပႆနာေတြကို ကိုင္တြယ္မလဲဆိုတာ ကၽြန္မတို႔ ဆံုးျဖတ္ရလိမ့္မယ္”ဟု ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္က ေျပာၾကားခဲ့သည္။

ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္သည္ မံုရြာၿမိဳ႕သို႔ ႏိုင္၀င္ဘာလ ၂၉ ရက္ေန႔ မြန္းလြဲပိုင္းက ေရာက္ရွိၿပီး လက္ပံေတာင္းေတာင္ ေၾကးနီစီမံကိန္းဧရိယာရွိ ၀မ္ေပါင္ ကုမၸဏီ ရံုးခန္းသုိ႔ သြားေရာက္ကာ ကံကုန္းေက်းရြာ၌ ျပည္သူလူထုႏွင့္ ေတြ႕ဆံုကာ မိန္႔ခြန္းေျပာၾကားခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။  မိန္႔ခြန္းေျပာၾကားမႈအၿပီး အျပန္တြင္ မံုရြာေဆးရံုႀကီးသို႔ ၀င္ေရာက္မည္ျဖစ္ကာ ညပိုင္းတြင္ ရပ္မိရပ္ဖမ်ားႏွင့္ေတြ႕ဆံုမည္ဟု သိရသည္။ ႏို၀င္ဘာလ ၃၀ ရက္ေန႔ နံနက္ပိုင္းတြင္မူ ျပည္နယ္၀န္ႀကီးခ်ဳပ္ႏွင့္ ေတြ႕ဆံုမည္ဟု သိရွိရပါသည္။

No comments:

Post a Comment

စာဖတ္သူမ်ားကြန္မန္.ေပးနုိင္ပါသည္။