Wednesday, May 2, 2012

တကၠစီယာဥ္ေဟာင္းမ်ားေနရာတြင္ အခြန္ေလ်ာ႕၍ ပံုစံတူယာဥ္သစ္မ်ားျဖင္႔လဲလွယ္သြားမည္

ျပည္တြင္းရွိ တကၠစီယာဥ္ေဟာင္းမ်ားကို ယာဥ္အသစ္မ်ားျဖင့္ လဲေပးမည္ျဖစ္ၿပီး ေနာင္တြင္ ပံုစံတူ ယာဥ္မ်ားအျဖစ္ ျပဳလုပ္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ရထားပို႔ေဆာင္ေရး ဝန္ႀကီးဌာနက စံုစမ္းသိရသည္။
 
နံပါတ္အနီတကၠစီယာဥ္မ်ားႏွင္႔ စင္းလံုးငွားယာဥ္ေဟာင္းမ်ားအား အစားထိုးယာဥ္အျဖစ္ တင္သြင္း ခြင့္ျပဳ ျပီးသည့္ အခါတြင္လည္း   ေကာက္ခံသည္႔   အခြန္အမ်ဳိးအစားမ်ားအား ေလွ်ာ့ခ်သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

 
ေနာက္ပိုင္းတြင္ ျပည္တြင္းရွိ တကၠစီမ်ားအား အဆင့္ျမင့္ တကၠစီ အျဖစ္ ပံုစံေျပာင္းလဲ သြားမည္ျဖစ္ၿပီး အေရာင္ ႏွင္႔ ပံုစံမ်ားကိုလည္း ပံုစံတူမ်ား ျပဳလုပ္သြားရန္အစီစဥ္ရွိေၾကာင္း သိရသည္။
 
ျပည္တြင္းရွိ  တကၠစီႏွင္႔ စင္းလံုးငွားယာဥ္ေဟာင္းမ်ားအား ယာဥ္အသစ္မ်ားႏွင္႔အစားထိုး တင္သြင္းလဲလွယ္ ခြင့္မ်ား ျပဳလုပ္သြားရန္ စီစဥ္လ်က္ရွိေၾကာင္း ရထားပို႔ေဆာင္ေရး၀န္ႀကီး ဌာနတာ၀န္ရွိသူတစ္ဦး၏ ေျပာၾကား ခ်က္အရ သိရွိရသည္။
 
“ အဆင့္ျမင့္ တကၠစီေတြအျဖစ္ ေျပာင္းလဲမွာ ျဖစ္တဲ့အတြက္ ျပန္လည္ တင္သြင္း ခြင့္ျပဳတဲ့အခါ ၂၀၀၆ ေမာ္ဒယ္နဲ႕ အထက္ ေမာ္ဒယ္ ေတြကို  သာ  ျပန္လည္တင္သြင္း ခြင့္ျပဳႏုိင္ဖို႔ စီစဥ္ေနပါတယ္” ဟု ရထားပို႔ ေဆာင္ေရးဝန္ႀကီးဌာန တာ၀န္ရွိသူတစ္ဦးကေျပာသည္။
 
လက္ရွိ အိုေဟာင္းယာဥ္လဲလွယ္မႈတြင္ ျပည္ပမွ တင္သြင္းခြင့္ျပဳလ်က္ ရွိျပီး အကၡရာ “စ” မွ “ပ” အထိ အိုေဟာင္းယာဥ္မ်ားအား ယာဥ္သစ္မ်ားျဖင္႔ တင္သြင္းခြင့္ျပဳထားေၾကာင္း သိရသည္။
 
ထိုသို႕ တင္သြင္းခြင့္ျပဳ ထားရာတြင္ အကၡရာ “စ”မွ “ပ” တြင္ပါ၀င္ေသာ တကၠစီယာဥ္မ်ားအား ၁၉၉၆ ခုႏွစ္ ေမာ္ဒယ္မွ ၂၀၀၆ ေမာ္ဒယ္ အထိသာ တင္သြင္းခြင့္ျပဳထားျခင္း ျဖစ္သည္။
 
 “ပ” အကၡရာ ေနာက္ပိုင္းရွိ နံပါတ္အနီတကၠစီ ယာဥ္မ်ားနဲ႔ စင္းလံုးငွား ယာဥ္ေဟာင္းမ်ားအား အစားထုိး ယာဥ္တင္သြင္း ခြင့္ျပဳရာတြင္ အဆင့္ျမင့္တကၠစီမ်ားကိုသာ တင္သြင္းခြင့္ျပဳမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
 
ထိုသို႔ တင္သြင္းခြင့္ျပဳရာတြင့္ ၂၀၀၆ ေမာ္ဒယ္ႏွင္႔အထက္ အဆင့္ျမင့္တကၠစီယာဥ္မ်ားကိုသာ တင္သြင္း ခြင့္ျပဳရန္အတြက္ စီစဥ္လ်က္ရွိေၾကာင္း သိရွိရသည္။
 

 ဥာဏ္ဥာဏ္ (ျမစ္မခ)
“ ဒီလို တင္သြင္း ခြင့္ျပဳႏုိင္ဖို႔ အတြက္ လက္ရွိမွာ CIF တန္ဖိုး သတ္မွတ္မႈနဲ႔ လိုအပ္တဲ့ အျခား အခ်က္အလက္ ေတြကို ထပ္မံ ေဆြးေႏြးမႈေတြ   ျပဳလုပ္ေပး သြားမွာ ျဖစ္တယ္ ” ဟု ရထားပို႔ ေဆာင္ေရးဝန္ႀကီးဌာန တာ၀န္ရွိသူ တစ္ဦးကေျပာသည္။

No comments:

Post a Comment

စာဖတ္သူမ်ားကြန္မန္.ေပးနုိင္ပါသည္။