Friday, March 15, 2013

ခ်င္းတြင္းျမစ္အတြင္း ေရဓာတ္ေငြ႕သံုး ရွပ္ေျပးယာဥ္ေမာင္းႏွင္မႈ၌ (၁၀)%ေက်ာ္ ဆီစားသက္သာ


ခ်င္းတြင္းျမစ္အတြင္း မံုရြာႏွင့္မင္းကင္းခရီးစဥ္ ေျပးစြဲေနသည့္ သီဟထြန္းအျမန္ေရယာဥ္အသင္းမွ အမွတ္္(၂၀) ရွပ္ေျပးေရယာဥ္ကို ေရဓာတ္ေငြ႕ျဖင့္ ပူးတြဲေမာင္းႏွင္ခဲ့ရာ ေအာင္ျမင္ခဲ႔ေၾကာင္း လိုက္ပါ စမ္းသပ္ ေမာင္းႏွင္ခဲ့သူ အင္ဂ်င္နီယာသုေတသီ ဦးေက်ာ္ေက်ာ္က ဆိုသည္။

 “အနီးကပ္ အေသးစိတ္ ေရဓာတ္ေငြ႕ စက္ကရိယာကို ညိွ႕ႏိႈင္းစမ္းသပ္ ေမာင္းႏွင္ႏိုင္ဖို႔အတြက္ ဆရာ အပါအ၀င္ ကၽြမ္းက်င္ ပညာရွင္သံုးေယာက္ လိုက္ပါခဲ႔တယ္၊ အရင္က တပ္ထားတဲ့ ေရဓာတ္ေငြ႕စက္ကို Fine Tuner အေသးစိတ္ လုပ္ခဲ႔တယ္၊ ဆယ္မိနစ္တစ္ခါ ဗို႔ယူတယ္၊ အမ္ပီယာ ယူတယ္၊ တမ္ပေရခ်ာ ယူတယ္၊ အသြားအျပန္ ခရီးစဥ္မွာ ေသာင္တင္တဲ့ အခ်ိန္ေတြ အပါအ၀င္ ဆီစားႏႈန္း ၁၂.၅ ရာခိုင္ႏႈန္း သက္သာခဲ႔ပါတယ္၊ တီထြင္သူဘက္က ၾကည္႔ရင္ ဒီႏႈန္းက လံုေလာက္ပါတယ္ ဟု အင္ဂ်င္နီယာ ဦးေက်ာ္ေက်ာ္က ေျပာသည္။


ေရဓာတ္ေငြ႕စက္ ပူးတြဲေမာင္းႏွင္မႈ မျပဳမီက ဂါလံ(၁၀၀)ကုန္သည့္ ခရီးစဥ္သည္ ယခုအခါ ေရဓာတ္ေငြ႕စက္ တပ္ဆင္ၿပီး   ေမာင္းႏွင္ရာ ဂါလံ(၇၅)သာ ကုန္ျခင္းေၾကာင့္ (၂၅)ရာခိုင္ႏႈန္းခန္႕ သက္သာသည္ဟု အင္ဂ်င္နီယာ ဦးေက်ာ္ေက်ာ္က  ဆက္ေျပာဆိုသည္။

အျပန္ခရီးတြင္ ေရလမ္းေၾကာင္း ၾကန္႔ၾကာျခင္းႏွင့္ ေသာင္တင္ျခင္းမ်ားေၾကာင့္ ဆီစားႏႈန္း စာရင္းခ်ဳပ္ၾကည္႔ရာ ၁၂.၅ရာခိုင္ႏႈန္း သက္သာေၾကာင္းကိုလည္း သိရသည္။

မံုရြာ၊ မင္းကင္းခရီးစဥ္က ေရဓာတ္ေငြ႕စက္နဲ႔ ပူးတြဲမေမာင္းႏွင္ခင္မွာ ေပပါ ၄လံုးကုန္တယ္ ၂၁၂ဂါလံ ေလာက္ ပါ၊ ေရဓာတ္ေငြ႕စက္တပ္လိုက္တဲ႔အတြက္ ဆီစားသက္သာလာတယ္၊ မေကာင္းတဲ႔ ကာဗြန္ဂ်ိဳးေတြ ကြာက် တယ္၊ အဲဒီ့မွာ ဆိုက္အဖက္က ဘာရွိလဲဆိုေတာ့ ကာဗြန္ဂိ်ဳးေတြကြာတဲ့ အတြက္ အင္ဂ်င္ဘားဟာတယ္၊ ခရီးစဥ္တစ္ခုၿပီၤးရင္  ဘားေတြ ျပန္ခ်ိန္ရတယ္၊ ေနာက္ပိုင္း ပံုမွန္ျဖစ္သြားရင္ ခ်ိန္စရာလိုမွာ မဟုတ္ေတာ့ဘူး အစပိုင္းမို႔လို႔ပါ ဟု အဆိုပါ ေရယာဥ္ႀကီးၾကပ္ေရးမွဴး ဦးေခါင္ဖုန္းက ေျပာသည္။

အဆိုပါ ေရယာဥ္တြင္ ေရဓာတ္ေငြ႕စက္ Cell(1) ႏွင့္ Cell(2) တပ္ဆင္ထားရာ အင္ဂ်င္ႏွင့္နီးကပ္ျခင္း၊ ရာသီဥတု ပူျပင္းမႈမ်ားေၾကာင့္ တစ္လံုးသာအသံုးျပဳႏိုင္ၿပီး အင္ဂ်င္သက္တမ္းၾကာျမင့္ျခင္းတို႔ေၾကာင့္ ဆီစားႏႈန္းမွာ ၁၂.၅ ရာခိုင္ႏႈန္း သာသက္သာေၾကာင္း သိရသည္။

အခုထက္ သက္သာခ်င္ရင္ Cell(1) နဲ႔ Cell(2) ႏွစ္လံုး လံုးကို ေမာင္းႏွင္ႏိုင္ေအာင္ လုပ္ရမယ္ အင္ဂ်င္ သက္တမ္းက အရမ္းၾကာေနၿပီ ဒါေၾကာင္႔ ၁၀ရာခိုင္ႏႈန္းသက္သာရင္ေတာင္ လံုေလာက္ေနပါၿပီ၊ နာရီ ၁ သိန္းေက်ာ္ေလာက္သာ ေမာင္းႏွင္ ထားတဲ့ အင္ဂ်င္ဆိုရင္ ၂၅ရာခိုင္ႏႈန္း သက္သာမွာပါ ဟု အဆိုပါ အင္ဂ်င္နီယာ သုေတသီ ဦးေက်ာ္ေက်ာ္က ေျပာသည္။

ေရဓါတ္ေငြ႕ျဖင့္ ေမာင္းႏွင္ရာတြင္ ေအာင္ျမင္သည့္ ႏိုင္ငံအခ်ိဳ႕မွာ အာရွနိုင္ငံမ်ားျဖစ္ျပီး မေလးရွားနိုင္ငံ ေရဓါတ္ေငြ႕အဖြဲ႔မွ အႏၵိယနုိင္ငံ ေက်းလက္ေဒသမ်ားတြင္ မီးထြန္းရန္ မီးစက္မ်ားကို ေရဓါတ္ေငြ႕ျဖင့္ ပူးတြဲ၍ တစ္နွစ္လွ်င္ အင္ဂ်င္ ၂၀၀၀ မွ ၃၀၀၀ ေရာင္းခ်ေပးလွ်က္ရွိေၾကာင္းသိရသည္။

အေမရိကန္၊ ရုရွား၊ တရုတ္၊ ထုိင္း၊ စကၤပူႏွင့္ ဥေရာပနိဳင္ငံမ်ား ေရဓါတ္ေငြ႕သံုး အင္ဂ်င္မ်ားအား ေအာင္ျမင္စြာ ျဖင့္ တြင္တြင္က်ယ္က်ယ္ အသံုးျပဳလာေၾကာင္း သိရသည္။

No comments:

Post a Comment

စာဖတ္သူမ်ားကြန္မန္.ေပးနုိင္ပါသည္။