ရန္ကုန္ၿမဳိ႕တြင္း ခရီးသြားျပည္သူမ်ားအဆင္ေျပေစရန္အတြက္ ခရီးသည္တင္ယာဥ္မ်ားတင္သြင္း၍ ရပ္တင္ခ် စနစ္အား (၃)လတြင္း အေကာင္အထည္ေဖာ္ေဆာင္ရြက္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ကုန္းလမ္းပုိ႔ေဆာင္ေရးဌာနက သိရွိရသည္။
"ဂ်ပန္ကားကုမၸၸဏီနဲ႔ ပူးေပါင္းၿပီးေတာ႔ (၃)လတြင္း အေကာင္အထည္ေဖာ္သြားမယ္။ အခု MIC တင္ထားတုန္းပါ။ အဲဒီကခြင္႔ျပဳပါမစ္ရရင္ ၂လ ၃လအတြင္း ေျပးဆြဲႏုိင္ေအာင္ လုပ္ထားတယ္။ ဒီလုိလုပ္ျခင္းအားျဖင္႔ ျမန္မာႏုိင္ငံ ဝင္ေငြလည္း ရမယ္။ ခရီးသည္ေတြလည္း အခ်ိန္ၾကန္႔ၾကာမူေတြ သက္သာစြာနဲ႔ သြားလာႏုိင္မယ္''ဟု ရထား ပုိ႕ေဆာင္ေရး ဝန္ႀကီးဌာန၊ ကုန္းလမ္းပုိ႔ေဆာင္ေရးမွ အင္ဂ်င္နီယာခ်ဳပ္ ဦးသန္းထြန္းက ေျပာသည္။
အဆုိပါ ခရီးသည္တင္ယာဥ္မ်ားအား ျမန္မာႏုိင္ငံကုန္းလမ္းပုိ႔ေဆာင္ေရးႏွင္႔ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံ ICE – Group Japan Car Co.ltd မွ ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္ျခင္းျဖစ္ၿပီး ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီးမွ သတ္မွတ္ႏႈန္းထားအတုိင္း ေျပးဆြဲမည္ျဖစ္ ေၾကာင္း၊ ေျပးဆြဲမည္႔ယာဥ္လုိင္းမ်ားအား ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီးႏွင္႔ မထသတုိ႔ျဖင္႔ ညွိႏူိင္း၍ ေျပးဆြဲသြားမည္ျဖစ္ ေၾကာင္း သိရသည္။
''အခုလုိယာဥ္လုိင္းေတြ ထပ္တုိးခ်ဲ႕မယ္ဆုိေတာ႔ ေကာင္းေတာ႔ ေကာင္းပါတယ္။ ဒါေပမယ္႔ အထူးကားေတြဆုိရင္ ခုံျပည္႔သြားရင္လဲ လူထပ္တင္တာပဲ။ ရုိးရုိးကားေတြဆုိရင္လည္း မွတ္တုိင္တစ္တုိင္နဲ႔ တစ္တုိင္အၾကာႀကီးရပ္တယ္။ အခုဆုိရင္လည္း အထူးကားေတြလဲ မွတ္တုိင္အၾကာႀကီးရပ္တာေတြပါရွိလာတယ္''ဟု အစုိးရရုံးဝန္ထမ္းတစ္ဦး မမ်ဳိးမ်ဳိးက ေျပာသည္။
ျမန္မာႏုိင္ငံကုန္းလမ္းပုိ႔ေဆာင္ေရးသည္ လြန္ခဲ႔ေသာႏွစ္ (၂ဝ)ခန္႔မွ စတင္တာ ယာဥ္လုိင္းမ်ားေျပးဆြဲမူ ေလ်ာ႔နည္း လာခဲ႔ၿပီး လက္ရွိတြင္ ေက်ာင္းဖယ္ရီ၊ အေဝးေျပးယာဥ္၊ ရုံးဝန္ထမ္းႀကဳိပုိ႔ယာဥ္မ်ားအျဖစ္သာ ေျပးဆြဲမူရွိျခင္းႏွင္႔ ယခုကဲ႔သုိ႔ ရန္ကုန္ၿမဳိ႕တြင္း ေျပးဆြဲေပးမူျပန္လည္ေဆာင္ရြက္ရျခင္းမွာ ခရီးသည္မ်ား အခ်ိန္ၾကာျမင္႔စြာ ေစာင္႔ဆုိင္း ရျခင္း၊ ခရီးသည္မ်ားျပည္ၾကပ္ျခင္း စသည္႔ ဒုကၡမ်ားမွ အဆင္ေျပေစရန္ အတြက္ျဖစ္ေၾကာင္း ကုန္းလမ္းပုိ႔ေဆာင္ ေရးဌာနက သိရသည္။
''ေခတ္မီဖြံ႔ၿဖဳိးတုိးတက္တဲ႔ ၿမဳိ႕ျဖစ္လာဖုိ႔ အတြက္ဆုိရင္ လမ္းပန္းဆက္သြယ္ေရးက႑ဟာ အရမ္းအေရးၾကီးပါတယ္။ စက္သုံးဆီစြမ္းေဆာင္မႈေကာင္းမြန္ၿပီးေတာ႔ သဘာဝပတ္ဝန္းက်င္ကုိ ထိခုိက္မူအနည္းဆုံးျဖစ္ေစမယ္႔ ေမာ္ေတာ္ ယာဥ္သစ္ေတြနဲ႔ လက္တြဲပါဝင္ႀကဳိးေဆာင္ရြက္သြားမယ္'' ဟု ဂ်ပန္ႏုိင္ငံ( ICE – Group Japan Car Co.ltd )မွ ဥကၠဌ Mr. Kazuhisa Iwamoto က ေျပာသည္။
ျမန္မာႏုိင္ငံရွိ ျပည္သူမ်ား သြားလာမႈႈ လြယ္ကူေစရန္ ပထမအဆင္႔အေနျဖင္႔ ၿမဳိ႕တြင္းေျပးဆြဲမည္႔ ခရီးစဥ္ ေရးဆြဲ ျခင္း၊ ဒုတိယအဆင္႔အေနျဖင္႔ အခ်ိန္မွတ္ထြက္ အခ်ိန္မွန္ေရာက္စနစ္ရရွိရန္ ေဆာင္ရြက္ျခင္း၊ တတိယအဆင္႔ အေနျဖင္႔ ေငြေၾကးမ်ား အသုံးျပဳျခင္းမရွိေသာ ကတ္ျပားစနစ္ကုိအသုံးျပဳႏုိင္သည္႔ စနစ္သုိ႔ ေျပာင္းလဲ ေဆာင္ရြက္ မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ဂ်ပန္ကားကုမၸဏီက သိရွိရသည္။

No comments:
Post a Comment
စာဖတ္သူမ်ားကြန္မန္.ေပးနုိင္ပါသည္။