Sunday, August 19, 2012

စီးနင္းသူ ေလ်ာ့လာ၍ ရထားခရီးစဥ္ ၅၀ ရာခိုင္ႏႈန္း ရပ္နား

စီးနင္းသူ ေလ်ာ့လာ၍ ရထားခရီးစဥ္ ၅၀ ရာခိုင္ႏႈန္း ရပ္နား





ခုတ္ေမာင္းခ်ိန္ ၾကာျမင့္ၿပီး စီးနင္းသူ ေလ်ာ့က် သြား၍ လမ္းပိုင္းတို ခရီးစဥ္ ၅၀ ရာခိုင္ႏႈန္းေက်ာ္ ရပ္နားလိုက္ရေၾကာင္း ျမန္မာ့မီးရထားမွ သိရသည္။ ဧရာဝတီ၊ မေကြး၊ စစ္ကိုင္း၊ မႏၲေလးတိုင္းေဒသႀကီးႏွင့္ မြန္၊ ကခ်င္ျပည္နယ္တို႔မွ ခရီးတိုလမ္းပိုင္း ၁၂ ခုကို ရပ္နားလိုက္သည္ဟု ျမန္မာ့မီးရထားဌာနမွ လ/ထမန္ေနဂ်ာ ဦးေထာက္လွ်ာကန္းက ေျပာသည္။
“ဒီခရီးတို လမ္းပိုင္းေတြမွာ ကုန္က်စရိတ္ထက္ ျပန္မရဘူး ျဖစ္ေနတယ္။ ဒါေၾကာင့္ နားလိုက္တာပါ” ဟု ၎က ေျပာသည္။ ခရီးလမ္းပိုင္းတိုမ်ား ရပ္နားမႈအတြက္ ေလ့လာမႈမ်ား ျပဳလုပ္၍ သက္ဆိုင္ရာ ေဒသအာဏာပိုင္မ်ားႏွင့္ ေတြ႕ဆံုၿပီးမွ သေဘာတူညီခ်က္မ်ား အရ ထိုသို႔ ေဆာင္ရြက္လိုက္ျခင္း ျဖစ္သည္ဟု ၎က ဆက္လက္ ေျပာသည္။ ရပ္နားမႈတြင္ ျမစ္ႀကီးနား-မိုးေကာင္း၊ ေနျပည္ေတာ္-ျမင္းၿခံ၊ ဟသၤာတ-ဇလြန္၊ မင္းဘူး-ပြင့္၊ ပခုကၠဴ-ပုဂံ၊ ဟသၤာတ-ေရၾကည္၊ သထံု-မုပၸလင္၊ ေရး-ကိုးမုိင္၊ သထံု-မုတၱမ အစရွိသည္တို႔ ျဖစ္ၿပီး ပြင့္လင္းရာသီ ေရာက္မွသာ လိုအပ္ခ်က္အေပၚ မူတည္၍ ျပန္လည္ ေျပးဆြဲသြားရန္ ရွိသည္ဟု ျမန္မာ့မီးရထားမွ သိရသည္။
ဟသၤာတၿမိဳ႕ရွိ ေဒသခံတစ္ဦးက “အရင္တုန္းက ကၽြန္ေတာ္တို႔ဆီမွာ သေဘၤာနဲ႔ ရထားနဲ႔ပဲ ရွိေပမယ့္ အခု ကားလမ္းေတြ အမ်ားႀကီး ျဖစ္လာေတာ့ အခ်ိန္မေရြး အလြယ္တကူ သြားလာႏိုင္တဲ့အတြက္ ရထားမစီးေတာ့ဘူး” ဟု ေျပာသည္။ ဟသၤာတမွ ေရၾကည္သို႔ ရထားျဖင့္ သြားပါက ရထား လက္မွတ္ခမွာ က်ပ္ ၃၀၀ သာ ရွိၿပီး၊ အျခား ဆိုင္ကယ္၊ ကားတို႔ျဖင့္ သြားပါက က်ပ္ ၂၀၀၀ ခန္႔ ကုန္က်ေသာ္လည္း ရထားထက္ ဆိုင္ကယ္၊ ကားတို႔မွာ ပိုျမန္သည့္အတြက္ ရထားကို မေရြးခ်ယ္ျခင္းလည္း ျဖစ္သည္ဟု ၎က ဆက္လက္ ေျပာသည္။ ျမန္မာ့မီးရထားက လမ္းပိုင္းတို ခရီးစဥ္ ၁၂ ခု အျပင္ ေနျပည္ေတာ္-မႏၲေလး အထူးအျမန္ရထား ၂၅ အဆန္၊ ၂၆ အစုန္ႏွင့္ ရန္ကုန္-မႏၲေလး ၂၉ အဆန္၊ ၃၀ အစုန္ ခရီးစဥ္တို႔ကိုပါ စီးနင္သူ ေလ်ာ့က်ေနျခင္းေၾကာင့္ ရပ္နားထားေၾကာင္းႏွင့္ ရပ္နားထားသည့္ လမ္းပိုင္းတို ခရီးစဥ္မ်ားမွ RBE တြဲမ်ားႏွင့္ ကားရထားတြဲမ်ားကို အျခားအသုံးဝင္ေသာ လမ္းပိုင္းမ်ား အပါအဝင္ လိုအပ္ေသာ ေနရာမ်ားတြင္ အားျဖည့္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ျမန္မာ့မီးရထားမွ သိရသည္။



No comments:

Post a Comment

စာဖတ္သူမ်ားကြန္မန္.ေပးနုိင္ပါသည္။