Sunday, August 12, 2012

လာမည္႔ႏွစ္အတြင္း အၿပီးသတ္တည္ေဆာက္မည္႔ လွည္းတန္းဂံုးေက်ာ္တံတား


ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၊ ကမာရြတ္ၿမိဳ႕နယ္ရွိ လွည္းတန္းခံုးေက်ာ္တံတားအား ၂ဝ၁၃ခုႏွစ္ ဇူလိုင္လမွသာအၿပီးသတ္တည္ေဆာက္ႏိုင္ မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ယင္းတံတားအား တာဝန္ယူတည္ေဆာက္ေနသည္႔ ေရႊေတာင္ကုမၸဏီက သိရွိရသည္။

လွည္းတန္းခုံးေက်ာ္တံတားအား ရန္ကုန္ျမိဳ႔ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရးေကာ္မတီႏွင့္ ေရႊေတာင္ကုမၸဏီတို႔ပူးေပါင္းေဆာက္ လုပ္ကာ ၂ဝ၁၂ခုႏွစ္ မတ္လ (၁၁)ရက္ေန႔မွ စတင္တည္ေဆာက္ခဲ႔ျခင္း ျဖစ္သည္။

အဆုိပါ တံတားစတင္ေဆာက္လုပ္စဥ္က (၄)လအတြင္း အျပီးတည္ေဆာက္မည္ဟုဆိုေသာ္လည္း ယခုအခါတြင္ (၁)နီးပါးခန္႔ၾကာျမင္႔မည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

''တည္ေဆာက္မႈကာလက(၁)ႏွစ္နီးပါးရွိမယ္။ တံတားထိုးဖို႔အတြက္ လမ္းတိုးခ်ဲျခင္း လမ္း ေဘးဝဲယာ တိုးခ်႕ဲတာတို႔   ေျမာင္းအသစ္တူးေဖာ္တာတို႔ ေျမေအာက္ရွိတဲ႔ လွ်စ္စစ္ၾကိဳး၊ တယ္လီဖုန္လိုင္းေတြ ေၾကာင့္ သတ္မွတ္တာ ထက္ေနာက္က်ရာ ျဖစ္ပါတယ္''ဟု ေရႊေတာင္ကုမၸဏီလီမီတက္မွ အုပ္ခ်ဳပ္မဒါရုိက္တာ ဦးေအာင္ေဇာ္ႏိုင္က ေျပာသည္။

ယခုလွည္းတန္းခံုးေက်ာ္တံတားတည္ေဆာက္ေရးစီမံကိန္းသည္ ျပည္လမ္းတစ္ခုတည္းကိုသာ တံတား ထိုးျပီး အင္းစိန္လမ္း၊ တကၠသိုလ္ရိပ္သာလမ္း၊ လွည္တန္းလမ္းတို႔သည္ ယခင္ပံုစံအတိုင္းထားရွိျပီး ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈမရွိရန္ ျပည္လမ္းမကို (၈)လမ္းသြားအျဖစ္ တိုးခ်ဲ႕သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္းကိုလည္း သိရွိရသည္။

အဆိုပါတံတားသည္ ျပည္လမ္းတစ္ခုတည္းသာ ခုံးေက်ာ္တံတားထိုးမည္ျဖစ္ျပီး ယင္းခံုးေက်ာ္တံတား တြင္ ပင္မတိုင္ ၉၄ လံုးစိုက္ထူရမည္ျဖစ္ျပီး ယင္းတိုင္မ်ား၏ ဘို႔ပိုင္တူးျခင္းလုပ္ငန္းကို ဇြန္လက စတင္ ေဆာင္ရြက္ခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။

''ဘို႔ပိုင္လုပ္ငန္ေတြ ျပီးစီးရင္ ကြ်န္ေတာ္တို တံတားသံေဘာင္ ယက္မေတြ တင္ႏိုင္ေအာင္ ဆက္လက္ ေဆာင္ရြက္သြားမွာပါ။'' ဟု ၄င္းက ဆက္လက္ေျပာၾကားခဲ႔သည္။

ရန္ကုန္ျပည္လမ္းတြင္ တစ္ေန႔လွ် င္ နံနက္ ၆ နာရီ မွ ည ၁ဝ နာရီအထိ ကားျဖတ္သန္းမႈပမာဏမွာ အစီးေရ (၄ဝဝဝဝ)ခန္႔ရွိၿပီး ရန္ကုန္-မႏၱေလး ကားလမ္း ကားျဖတ္သန္းမႈမွာ ၂၄ နာရီတြင္ ကားအစီး ေရ (၃ဝဝဝ)ခန္႔သာ ရွိသည့္အတြက္ ယခုတည္ေဆာက္မည့္ လွည္းတန္းခံုးေက်ာ္တံတားႏွင့္ ႏိႈင္းယွဥ္ လွ်င္ (၁ဝ)ဆေက်ာ္ ကြာျခားေၾကာင္းကိုလည္း သိရွိရသည္။

အဆိုပါ လွည္းတန္း ခံုးေက်ာ္ တံတားပံုစံထုတ္ျခင္းႏွင့္ ဒီဇိုင္းေရးဆြဲျခင္းအား အေမရိကန္ နည္း ပညာအား အေျခခံ၍(Ty Lin International Pte, Ltd Singapore) မွ ေရးဆြဲၿပီး ယာဥ္ေၾကာသြားလာမႈ အမ်ားဆံုး သြားလာေသာ လုပ္ငန္းမ်ားကုိ အဂၤလန္နည္းပညာကို အေျခခံေသာTraffic Engineering ကုမၸဏီမွ ေဆာင္ရြက္ေပးခဲ့ေၾကင္း၊ တံတားအမ်ိဳး အစားမွာ သံမဏိ၊ သံယက္မႏွင့္ သံကြန္ ကရစ္တို႔ျဖင့္ တည္ေဆာက္မည္ျဖစ္ျပီး တံတား အရွည္မွာ ၂၄၆၆ ေပ၊ တံတားယာဥ္သြားလမ္း အက်ယ္မွာ ၄၄ ေပ ၈ လက္မႏွင့္ လူသြားလမ္း အက်ယ္မွာ တစ္ဖက္လွ်င္ ႏိုင္ငံတကာအဆင့္မီ ေလးေပစီထားရွိသြားမည္ျဖစ္သည္။

တံတားတြင္ပါရွိမည္႔ လမ္း၏စုစုေပါင္းအက်ယ္မွာ  ၅ဝ ေပႏွင္႔  ၅ ေပ ၈ လက္မ ရွိမည္ျဖစ္ၿပီး  တံတားေအာက္ေျခ ကင္းလြတ္အျမင့္မွာ (၁၁၈)ေပထားရွိကာ ယာဥ္တစ္စီးျခင္း ခြင့္ျပဳအေလးခ်ိန္ တန္ (၆ဝ)ခံႏိုင္ရည္ရွိေၾကာင္းႏွင့္ တည္ေဆာက္မည့္ ကာလ(၄)လခန္႔မွန္းထားေသာ္လည္း ရာသီ ဥတုေျမျပင္အေျခအေနအရ အျမန္ဆံုးၿပီးစီးေအာင္ ေဆာင္ရြက္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္းသိရွိရသည္။

No comments:

Post a Comment

စာဖတ္သူမ်ားကြန္မန္.ေပးနုိင္ပါသည္။