Tuesday, June 26, 2012

ဇာဂနာအေၾကာင္း မွတ္တမ္းရုပ္ရွင္ လန္ဒန္ျမိဳ႕ AI အဖြဲ႔႔ ရုံးခန္းတြင္ ျပသ

ဇာဂနာအေၾကာင္း မွတ္တမ္းရုပ္ရွင္ လန္ဒန္ျမိဳ႕ AI အဖြဲ႔႔ ရုံးခန္းတြင္ ျပသ
2012-06-25
အဂၤလိပ္လူမ်ဳိး Rex Bloomstein ရုိက္ကူးတဲ့ This Prison where I live ကြ်န္ေတာ္ေနတဲ့ ဒီအက်ဥ္းေထာင္ ဆုိတဲ့ လူရႊင္ေတာ္ ဇာဂနာ အေၾကာင္း မွတ္တမ္းရုပ္ရွင္ကုိ လန္ဒန္ျမိဳ႕ရွိ Amnesty International အျပည္ျပည္ဆုိင္ရာ လႊတ္ျငိမ္းခ်မ္းသာခြင့္ အဖြဲ႔႔ ရုံးခန္းမွာ မေန႔ေန႔လည္က ျပသခဲ့ပါတယ္။
RFA

လူရႊင္ေတာ္ ဇာဂနာ အေၾကာင္း မွတ္တမ္းရုပ္ရွင္ ရိုက္ကူးသူ ဒါရုိက္တာ Rex Bloomstein ႏွင့္ ကိုဇာဂနာတို႔ ေတြ႔ဆံုစဥ္။
ဒီဇာတ္ကား ရုိက္ကူးတဲ့ အခ်ိန္နဲ႔ စတင္ျပသစဥ္က ကုိဇာဂနာဟာ ျမစ္ၾကီးနား အက်ဥ္းေထာင္မွာ အက်ဥ္းက်ေနခ်ိန္က ျဖစ္ပါတယ္။ ကုိဇာဂနာက ဒီဇာတ္ကားကုိ သူျမစ္ၾကီးနားေထာင္မွာ ရွိေနစဥ္က အျခားႏိုင္ငံေရး အက်ဥ္းသားေတြနဲ႔ ေထာင္ထဲမွာ ၾကည့္ခြင့္ရတယ္လုိ႔ အခုလို ေျပာျပပါတယ္။
"အဲဒီဥစၥာ ကြ်န္ေတာ္ ၾကည့္ျပီးသားပါခင္ဗ်။ ကြ်န္ေတာ္ေထာင္ထဲမွာ ေနကတည္းက ၾကည့္ရတာေပါ့ေနာ္။ ကြ်န္ေတာ္အေနနဲ႔ကေတာ့ ကြ်န္ေတာ့္ကို အသိအမွတ္ျပဳတယ္၊ ေနာက္ ကြ်န္ေတာ့္ေနာက္ကို တေကာက္ေကာက္ လိုက္ျပီးေတာ့ လိုက္ရွာတယ္၊ ဆိုတဲ့လူကို အရမ္းခ်ီးက်ဴးမိတယ္။ သူ႔ရဲ႕စြန္႔စားမႈေပါ့။ သူယူတဲ့ အႏၱရာယ္ကို သူဝယ္ယူမႈကိုလည္း ကြ်န္ေတာ္ေလးစား တယ္။ ဒီအတြက္ေၾကာင့္ ကြ်န္ေတာ္ ေထာင္က ထြက္ထြက္ခ်င္း သူ႔ကိုေက်းဇူးတင္ေၾကာင္းလည္း ကြ်န္ေတာ္ ေျပာခဲ့ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ သူနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ လူခ်င္းတခါမွ မေတြ႔ဖူးခဲ့ဘူး။ အခု ဒီအဂၤလန္ကို ေရာက္ေတာ့မွ ၆ ရက္ေန႔ကစျပီး သူန႔ဲ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ စေတြ႔ခဲ့တယ္။ တကယ့္ငယ္ေပါင္း ၾကီးေဖာ္ေတြလိုပဲ အရမ္းခင္သြားျပီးေတာ့ ဒီေန႔သူနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ ျပန္လည္ ဆံုေတြ႔ခန္း Happy Ending အဲတာေလး ကိုလည္း ဒီေန႔ ကြ်န္ေတာ္ျပမလို႔ဗ်"
အခု ကိုဇာဂနာ လြတ္လြတ္လပ္လပ္ သြားလာေနတာကုိ ေတြ႔ရတာဟာ လူသားေတြရဲ႕ စည္းလုံးညီညႊတ္မႈေၾကာင့္ ျဖစ္တယ္လုိ႔ ဒါရုိက္တာ Rex Bloomstein က -
"ဒါက ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ နဲ႔အတူ ကမာၻ႔ အႏွံ႔အျပားမွာရွိတဲ့ ရာနဲ႔ခ်ီတဲ့ လူေတြက ဇာဂနာ လြတ္ေျမာက္ေအာင္ ၾကိဳးစားအားထုတ္ၾကလုိ႔သာ ျဖစ္တယ္။ ဒါက တနည္းေျပာရရင္ လူသားေတြရဲ႕ စိတ္ဝိညာဥ္ေတြ စည္းလုံးညီညႊတ္ၾကတာပဲ ျဖစ္တယ္။ ကြ်န္ေတာ္ သူ႔ကုိ UK ကုိေရာက္ေတာ့ သီးသန္႔ ေတြ႔ဆုံခဲ့ျပီးပါျပီ။ သူက ေထာင္ထဲက အေတြ႔အၾကဳံေတြကုိ ေျပာျပပါတယ္။ သူဟာ တကယ့္ကုိ သတၱိရွိတဲ့သူ၊ အေလးထားရမယ့္သူ တစ္ေယာက္ ျဖစ္ပါတယ္" လုိ႔ ေျပာပါတယ္။
ဒီဇာတ္ကား ရုိက္ကူးတဲ့ အဲဒီ ဒါရုိက္တာနဲ႔ အဲဒီဇာတ္ကားမွာပါတဲ့ ဂ်ာမန္လူမ်ဳိး လူရႊင္ေတာ္ မုိက္ကယ္ မီွတာမီရာတုိ႔က ေနာက္ႏွစ္မွာ ျမန္မာႏိုင္ငံကုိ သြားေရာက္ျပီး လူငယ္ေတြကုိ မွတ္တမ္းရုပ္ရွင္ ရုိက္ကူးေရး နည္းပညာေတြနဲ႔ လူရႊင္ေတာ္ေတြ အေနနဲ႔ ဘယ္လုိ ဟာသ အဓိပၸာယ္ ရွာရတယ္ဆုိတာကုိ သင္ၾကားေပးဖုိ႔ ရွိတယ္လုိ႔ သိရပါတယ္။

No comments:

Post a Comment

စာဖတ္သူမ်ားကြန္မန္.ေပးနုိင္ပါသည္။