Thursday, April 26, 2012

NLD လႊတ္ေတာ္တက္ရန္ တုိင္းရင္းသားနဲ႔ ဒီမုိကေရစီပါတီ လႊတ္ေတာ္အမတ္မ်ား တုိက္တြန္း

NLD လႊတ္ေတာ္တက္ရန္ တုိင္းရင္းသားနဲ႔ ဒီမုိကေရစီပါတီ လႊတ္ေတာ္အမတ္မ်ား တုိက္တြန္း
ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ ဦးေဆာင္တဲ့ ၾကားျဖတ္ေရြးေကာက္ပြဲ အႏုိင္ရ NLD ကုိယ္စားလွယ္ေတြ လႊတ္ေတာ္ထဲ ၀င္လာဖုိ႔ တုိင္းရင္းသားနဲ႔ ဒီမုိကေရစီပါတီ လႊတ္ေတာ္အမတ္ေတြက ဒီကေန႔ စာေရးသား တုိက္တြန္းလုိက္တယ္လုိ႔ သိရပါတယ္။

RFA

၂၀၁၂ ခုႏွစ္ ႏိုဝင္ဘာလ ၁၁ ရက္က ေနျပည္ေတာ္ ျပည္သူ႔လႊတ္ေတာ္တြင္ လႊတ္ေတာ္ ကိုယ္စားလွယ္မ်ား တက္ေရာက္ေနၾကစဥ္။
လႊတ္ေတာ္တြင္း ဒီမုိကေရစီ အင္အားစုပါတီေတြနဲ႔ တုိင္းရင္းသားပါတီေတြ ၁၀ ခုေလာက္က လႊတ္ေတာ္အမတ္ေတြ စုေပါင္း လက္မွတ္ေရးထုိးတဲ့စာကုိ NLD ပါတီ ဥကၠ႒ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ထံ ေပးပုိ႔လုိက္တာ ျဖစ္တယ္လုိ႔ မြန္ေဒသလံုးဆုိင္ရာ ဒီမုိကေရစီပါတီ အမ်ဳိးသားလႊတ္ေတာ္ ကုိယ္စားလွယ္ ေဒါက္တာ ဗညားေအာင္မုိးက အခုလိုေျပာျပပါတယ္။
" ပထမဦးဆံုး အဆင့္အေနနဲ႔ NLD ကို ကြ်န္ေတာ္တို႔ ေတာင္းပန္မယ္။ လာခဲ့ပါ။ ေတာင္းဆိုမယ္။ ေတာင္းပန္မယ္။ ဖိတ္ေခၚမယ္။ လာခဲ့ပါ။ ဝိုင္းျပင္ရေအာင္၊ ကြ်န္ေတာ္တို႔ လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္ ကြ်န္ေတာ္တို႔ တိုင္းရင္းသားပါတီေတြ လက္မွတ္ထိုးျပီးေတာ့ အဲဒီ ေတာင္းပန္လႊာကို ကြ်န္ေတာ္တို႔ ဒီေန႔ပဲ ပို႔လိုက္တယ္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ပါတီေပါင္းစံု တိုင္းရင္းသားပါတီေတြ အားလံုးပါတယ္။ ၁၀ ခုေက်ာ္တယ္ေလ။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ျမင္တာက ဘာလဲဆိုေတာ့ ျပည္သူေတြက လႊတ္ေတာ္ထဲကို ဝင္ဖို႔အတြက္ ေရြးထားတယ္။ မဲေပးထားတယ္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔လည္း လိုလားတယ္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ႏိုင္ငံေရးပါတီအေနနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ပုဂၢိဳလ္အရေပါ့ေလ၊ ကြ်န္ေတာ္တို႔ လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္ေတြ၊ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ပါတီက လႊတ္ေတာ္ ကို္ယ္စားလွယ္ေတြ ကလည္း လိုလားတယ္။ ျပည္သူေတြကလည္း လိုလားတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ဝင္လာဖို႔ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ေတာင္းဆိုတယ္။ လက္မွတ္ထိုးၾကတယ္။"
NLD က ေတာင္းဆုိထားတဲ့ ဖြဲ႔စည္းအုပ္ခ်ဳပ္ပံု အေျခခံဥပေဒပါ က်မ္းသစၥာ က်ိန္ဆုိရမယ့္စာသား ျပင္ဆင္ေရးအတြက္ ကုိယ္စားလွယ္ ၂၀ ရာခုိင္ႏႈန္းက အဆုိျပဳေရးနဲ႔ ကုိယ္စားလွယ္ ၇၅ ရာခုိင္ႏႈန္းက ေထာက္ခံေရးကိစၥေတြကုိ လႊတ္ေတာ္တြင္းမွာ လတ္တေလာရွိေနတဲ့ တုိင္းရင္းသားနဲ႔ ဒီမုိကေရစီအင္အားစု ပါတီေတြက လႊတ္ေတာ္အမတ္ေတြရဲ႕ အင္အားနဲ႔ ျဖစ္ေျမာက္ေအာင္ ေဆာင္ရြက္ဖုိ႔ မလြယ္ကူဘူးလုိ႔လည္း ေဒါက္တာ ဗညားေအာင္မုိးက ေျပာပါတယ္။

No comments:

Post a Comment

စာဖတ္သူမ်ားကြန္မန္.ေပးနုိင္ပါသည္။